Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Vattenproblem.

sofia77

Trådstartare
Har köpt en ny vattenflaska till kaninen för den gammla var som sagt gammal och svårt att få ren. Slängde den gammla men kanine dricker inte ur den nya. Har sett han dricka ur katternas vattenskål eftersom han springer lös i huset. Så det är inga problem men lite orolig är jag för att han inte ska få isig tillräkligt med vatten. Ska jag bara vänta ut han så att börjar att dricka ur flaskan?

M

Marie_C

När han blir törstig kommer han att söka sig till vatten så jag tycker du kan låta honom ha flaskan.

E

empty

håller med marie!
tids nog lär han sig att använda flaskan, flaskor har ju många fördelar gentemot skålar!

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6459 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Övr.Hund Sen jag flyttade ut på landet har jag blivit väldigt hundsugen igen. Det som hållit mig från att skaffa hund är att min katt inte klarar...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 579
Katthälsa Skriver och här i hopp om kloka förslag! Jag har två katter, en med retning runt bukspottkörteln och en som är förstoppad. Nu undrar...
Svar
3
· Visningar
284
  • Artikel
Dagbok Jag började ett nytt jobb i en ny stad, min älskade hund dog, jag skilde mig, sålde mitt hem, hade lite problem med boendet, köpte mig...
2
Svar
26
· Visningar
2 788
Övr.Hund Jag tänkte kolla med er kloka om nån har nåt vettigt input som jag själv inte kommit fram till än :) Jag har sen en tid tillbaka bokat...
Svar
15
· Visningar
1 772

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kämpiga valp promenader
  • Kattsnack #8

Hästrelaterat

• Födda 2017 del 3
  • Hyra sadel