Vattentät magväska

Lilla

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av magväska eller annan bra väska som är helt vattentät som man kan ha tex telefon och liknande när man badar?
 
Någon som har erfarenhet av magväska eller annan bra väska som är helt vattentät som man kan ha tex telefon och liknande när man badar?
Jag har ett vattentätt fodral som är som en tjock plastficka med ett styvt plastclips på toppen och ett snöre att ha runt halsen. Stoppar den innanför baddräkten men egentligen borde det vara smartare att ha den i ett midjebälte.
 
Jag har ett vattentätt fodral som är som en tjock plastficka med ett styvt plastclips på toppen och ett snöre att ha runt halsen. Stoppar den innanför baddräkten men egentligen borde det vara smartare att ha den i ett midjebälte.
Alltså att stoppa fodralet i midjebältet.
 
Någon som har erfarenhet av magväska eller annan bra väska som är helt vattentät som man kan ha tex telefon och liknande när man badar?

Jag har provat några olika varianter och tyvärr höll dem inte vad de lovade. Jag testade att sänka ner dem i vatten först utan att ha något i och de tre olika väskorna åkte tillbaka dit jag köpte dem då de läckte in vatten. Detta var dock ganska många år sen så förhoppningsvis kanske kvalitén är bättre nuförtiden. De tre jag provade var alltså inte vattentäta även om de skrev det i beskrivningen.
 
Jag har provat några olika varianter och tyvärr höll dem inte vad de lovade. Jag testade att sänka ner dem i vatten först utan att ha något i och de tre olika väskorna åkte tillbaka dit jag köpte dem då de läckte in vatten. Detta var dock ganska många år sen så förhoppningsvis kanske kvalitén är bättre nuförtiden. De tre jag provade var alltså inte vattentäta även om de skrev det i beskrivningen.
Ja det är det jag är rädd för!
Tänkte om ngn hade lyckats hitta ngt som håller.
 
Jag har provat några olika varianter och tyvärr höll dem inte vad de lovade. Jag testade att sänka ner dem i vatten först utan att ha något i och de tre olika väskorna åkte tillbaka dit jag köpte dem då de läckte in vatten. Detta var dock ganska många år sen så förhoppningsvis kanske kvalitén är bättre nuförtiden. De tre jag provade var alltså inte vattentäta även om de skrev det i beskrivningen.
Ja det är det jag är rädd för!
Tänkte om ngn hade lyckats hitta ngt som håller.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 460
Senast: Avalbane
·
Kläder & Bli fin Jag behöver en ny regnjacka och kollar runt lite. Är det nån som har en riktigt bra regnjacka som ni kan tipsa om? Jag vill ha en som...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 632
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Har inte Sverige det på sina matförpackningar? Jag vet att man har en liknande form för energiförbrukning på tex vitvaror. Men inte på...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 489
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Kroppen bråkar och jag behöver röra på mig mer så jag funderar på att köpa en Crosstrainer eller ngn liknade träningsmaskin att ha...
Svar
4
· Visningar
434
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp