Veckoplanerare

Guldaskig

Trådstartare
För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och det behöver finnas plats för fem familjemedlemmars aktiviteter. Försökt googla men tycker inte jag riktigt hittar någon som faller mig i smaken. Finns det någon bukefalist som har en bra veckoplanerare? Eller någon som bara är bättre på att googla än mig? 😄
 
Vi har en veckoplanerar-whiteboard från Biltema. Fast vi använder den för 6 veckor istället och har olika färg på våra pennor. Det är mest mina oregelbundna arbetstider som alltid är där, men den är bra när de andra ska göra något särskilt också.
 
Vi har en veckoplanerar-whiteboard från Biltema. Fast vi använder den för 6 veckor istället och har olika färg på våra pennor. Det är mest mina oregelbundna arbetstider som alltid är där, men den är bra när de andra ska göra något särskilt också.

Jag kollade på den men tyckte det såg ut som väldigt små rutor att skriva i varje persons namn?
 
Göra en själv?

Whiteboardtavla
Eltejp el liknande, färgad
Whiteboardpennor i olika färger.

Det kanske är det bästa alternativet för att få den som en vill ha den. Men så är jag inte en person som gillar att fixa sånt själv utan hade önskat att det fanns en helt färdig 🙈
 
För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och det behöver finnas plats för fem familjemedlemmars aktiviteter. Försökt googla men tycker inte jag riktigt hittar någon som faller mig i smaken. Finns det någon bukefalist som har en bra veckoplanerare? Eller någon som bara är bättre på att googla än mig? 😄
Har denna från Biltema, den funkar bra så länge man har bra whiteboardpennor med spetsar som inte är för tjocka :)
Hittade också en självhäftande "griffeltavla" från Clas Ohlson som jag tycker ser vettig ut, men det beror såklart på hur mycket man behöver skriva.
1699820437940.png
 
Har denna från Biltema, den funkar bra så länge man har bra whiteboardpennor med spetsar som inte är för tjocka :)
Hittade också en självhäftande "griffeltavla" från Clas Ohlson som jag tycker ser vettig ut, men det beror såklart på hur mycket man behöver skriva.
Visa bifogad fil 131897

Men de där rutorna till vänster där jag antar att en ska skriva i familjemedlemmarnas namn, de är ju pyttesmå! Eller är de större i verkligheten?
 
Men de där rutorna till vänster där jag antar att en ska skriva i familjemedlemmarnas namn, de är ju pyttesmå! Eller är de större i verkligheten?
de är ganska små, meb man kan skriva på andra ledden. eller skriva initialer.
Vi skriver veckonummer i de rutorna, eftersom vi använder den som 6v kalender, som jag skrev tidigare.
 

Liknande trådar

Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
924
Senast: sjoberga
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Happimess
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 891
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 364
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp