Bukefalos 28 år!

Vedemaritten 2011

limona

Trådstartare
Det är försommarvärme utlovat lagom till Vedema som rids den 25 april i Hässleholm, med 18 grader och sol. Vi håller tummarna för att prognosen stämmer!

Vi slår rekord i år och tangerar 80 anmälda. Det kommer att bli en mycket intressant uppgörelse i klass 1 där största delen av den svenska eliten deltar med topp-ryttare från Danmark och Norge.

Jag kommer att lägga ut resultat under dagen på Vedemarittens Facebookgrupp, så ni som inte redan är medlemmar där, bli det :)
 
Sv: Vedemaritten 2011

:bow: Hurra för live-uppdateringar! Det är så roligt att kunna följa ritterna även när man inte kan vara på plats.
 
Sv: Vedemaritten 2011

Ni som startar, tänk på att grusvägarna kommer att vara hårda om solen fortsätter.
Vi kommer att använda chip på hästarna för tidsregistrering.
// Linda
 
Sv: Vedemaritten 2011

Kan nån vänlig själ ha förbarmande över oss som inte har facebook och uppdatera även här på forumet? :bow:
 
Sv: Vedemaritten 2011

Jag har då inte hittat nåt på Facebook. Iofs är jag usel på FB, men jag hittar inga kommentarer alls.
 
Sv: Vedemaritten 2011

Upphittat på Vedema!

En påse med div innehåll hittade jag framför serveringstältet. Den fås tillbaka mot beskrivning av innehåll.
Här är en bild så man lättare kan känna igen den.
20110425026.jpg


För jag tror knappats att en distansperson verkligen slängde av sina sopor mitt framför tältet? Den måste vara tappad.

Om ni tyckte att serveringstanten var otrevlig som inte ville ta emot allas sopor, även hundbajspåsar med innehåll, så kan jag berätta att vi har ingenstans att göra av era sopor.
Vi har strikt sopsortering och kan inte slänga "allt" i brännbart. Vi måste sortera mjukplast, hårdplast, pappersförpackningar, komposterbart, mm, mm. Och stå o rota i era sopor gör jag inte.
// Linda
 
Sv: Vedemaritten 2011

Jag skulle vilja tacka för en härlig Vedemaritt!
Tack till fam Catharina Letzén som slet svett med att bygga veterinärgrinden.
Tack till Aate Mourujärvi som markerar hela banan och som kör rundor hela dagen för att kolla så att allt sitter rätt.
Tack övriga i styrelsen för era insatser.
Tack till alla våra fantastiska funktionärer som kämpar i timmar för att allt ska flyta på.
Ett extra stort tack till Ulf Steisjö och Pia för er hjälp under dagen.
Tack till veterinärer o domare som ställer upp år för år.
Sen hoppas jag att alla blev glada för sina påskägg.

Tack till alla deltagare som kommer med sina fantastiska hästar.

Nästa år är det 10-års jubileum.
// Linda
 
Sv: Vedemaritten 2011

Tackar för en mycket trevlig dag/ritt och fin bana!!
 
Sv: Vedemaritten 2011

Hm, kan det vara samma person som tömde sin askkopp med 5 dl fimpar på Fornabodaritten en gång?

Tror nästan det, för jag har mina aningar.
 
Sv: Vedemaritten 2011

Ett jättestort tack till dig Pauline som är ute och fotar på tävlingarna. Guld!
:bow:
 
Sv: Vedemaritten 2011

Det ser ut att ha varit en fantastisk ritt att få rida! :love:

//Liten, som saknar sin madame enormt - har på känn att denna distanssäsong blir en ljuvlig en.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp