Vem är konstnären?

Bets

Trådstartare
Undrar om någon känner till vem som är konstnären till denna tavla. Kan inte tyda signaturen.
 

Bifogade filer

  • 20181108_232202.jpg
    20181108_232202.jpg
    226,8 KB · Visningar: 121
Ofta är konstnärers verk spridda i den region de bott och arbetat i. Kanske är det till hjälp om du berättar i vilken landsdel du bor.

Tror också att du kan få hjälp av konstföreningen/arna på orten.

En stor del av det jag äger är av konstnärer i min landsända. Riktigt bra saker i fler fall - men namne är nog inte kända bland allmänheten i andra delar av landet.
 
Ofta är konstnärers verk spridda i den region de bott och arbetat i. Kanske är det till hjälp om du berättar i vilken landsdel du bor.

Tror också att du kan få hjälp av konstföreningen/arna på orten.

En stor del av det jag äger är av konstnärer i min landsända. Riktigt bra saker i fler fall - men namne är nog inte kända bland allmänheten i andra delar av landet.
Tack för svar. Har köpt den på secondhand butik is Stockholm.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Konstnären Tanja Willyard har levererat ännu en tavla till danska dressyrryttaren Cathrine Laudrup Dufour. Den här gången är det en...
Svar
0
· Visningar
307
Senast: Gunnar
·
Samhälle Nu har ju denne mystiske konstnär lämnat avtryck även i Ukraina. Vet någon vem personen bakom målningarna är?
Svar
7
· Visningar
755
Senast: Nordthor
·
Hemmet Jag har alltid tyckt att det är underbart tillfredställande att titta på när experter rengör gamla tavlor :love:Nu har jag en egen liten...
Svar
7
· Visningar
1 025
Senast: tornblomma
·
Samhälle Jag provade testet Odd One Out, länk nedan, där man ska identifiera vilken av fyra bilder som är AI genererad. Tydligen är jag inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 422
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp