Bukefalos 26 år!

Vem betalar resan hem, för utlånad häst ?

B

**BORTTAGEN**

Vi har inte skrivit papper. Men sagt att dom skulle få låna hästen i 6 mån, sen köpa om dom vill. Men dom vill inte ha den nu efter en månad. Vem betalar resan hem ?

Tja ni får väl dela på det?

Om de vägrar har du inte så mkt val annat än att betala om du vill ha hem hästen.

B

**BORTTAGEN**

det skriver man in kontraktet fast det är väl den som lånar somska ta och lämna hästen i mina ögon. lånar man min bil så ska fan inte jag åka och hämta den

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hur vet man till hundra procent att dem pengarna man tjänar inte är vita? Papper? Avtal? tex momsade/ickemomsade hästar? Jag har googlat...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 391
Hästhantering Det börjar dra ihop sig nu och jag funderar på hur jag ska lösa och tänka kring två punkter när hästarna ska hem. Nya hästen ska...
Svar
8
· Visningar
911
Ekonomi & Juridik Jag har en häst på foder,där kontraktet är uppsagt och hästen ska hem igen. Trött i skallen som jag är har jag svårt att reda ut när...
Svar
5
· Visningar
643
Hästmänniskan Återupptog ridningen sen ungefär ett år tillbaka och rider på ridskola nu, men jag känner att lektioner en gång i veckan inte fyller...
2
Svar
26
· Visningar
2 801

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2022
  • Kattsnack #9

Hästrelaterat

Omröstningar