Vem får Bragdguldet?

(Västerbottens-Kuriren) En dubbelskräll, ett fotbollsmål eller kanske till och med en ryttare med eller utan häst? På tisdagen delas Bragdguldet ut för 87:e gången. Svenska Dagbladets 14 personer starka guldmedaljsnämnd - där Riksidrottsförbundschefen Karin Mattsson Weijber är det senaste tillskottet - har som vanligt en...

Läs mer...
 
Sv: Vem får Bragdguldet?

Jag hoppas av hela mitt hjärta att det är Rolf-Göran som får det.
 
Sv: Vem får Bragdguldet?

Ursäkta mig...men hur i Herrans namn kan manliga laget i fotboll bli nominerade för en kvalmatch?!? Står det i reglerna att landslaget i fotboll SKA vara nominerat sedan får det vara hur klena meriter som helst?
 
Sv: Vem får Bragdguldet?

Ursäkta mig...men hur i Herrans namn kan manliga laget i fotboll bli nominerade för en kvalmatch?!? Står det i reglerna att landslaget i fotboll SKA vara nominerat sedan får det vara hur klena meriter som helst?

Jag tänkte detsamma :crazy:

Heja Roffe, klart han ska få det! Han fick det ju inte för OS-silvret och blir det en skidåkare igen för 456:e gången får jag spader.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok För någon som alltid velat vara anonym, som inte velat ta plats och som knappt vågat göra sin röst hörd. Som alltid levt i skuggan av...
Svar
8
· Visningar
1 214
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
2 569
Senast: Mineur
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 153
Senast: skiesabove
·
L
  • Artikel
Dagbok Andas in andas ut Det blir bättre till slut Så andas in andas ut Ibland så kanske det inte finns några bra vägar att välja på. Utan...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp