vem får man ligga med?

golit

Trådstartare
Kompisens ex, kompisens nuvarande, kompisens ragg?

de som är gifta, sambo, särbo?

de som är snygga, fula eller för fulla?

golit ser fram emot en massa moralism och omoral :)
 
Om man gemensamt har kommit fram till att man önskar ligga, då får man ligga. Är en person i maktposition gentemot den/de andra bör detta noteras och arbetas kring.

Det bör rimligtvis vara var och ens eget ansvar att ta hand om sina förhållanden.
 
Kompisens ex, kompisens nuvarande, kompisens ragg?

de som är gifta, sambo, särbo?

de som är snygga, fula eller för fulla?

golit ser fram emot en massa moralism och omoral :)

Snygga fula? Pratar vi sexuella preferenser? Vad har det att göra med om man får ligga? Eller var det för att vara rolig?
 
Tja, man får tolka det som man vill. Men lystern i kvartitreragget kan ha ett annat skimmer kvart i nio. Vilket vänner och bekanta försöker övertyga om, tjugo i tre.
 
En levande vuxen och viljan är ömsesidig. Däremot skulle jag nog inte VILJA ligga med någon om det trasslade till andra relationer.

Så om din före detta svärmors ex skulle ha synpunkter på att det kom fram att du haft sex med Brad Pitt/Sahara hotnights, så skulle du avstå?
 
om jag själv vill, vill säga... men om det är i brist på annat?

Hm. Menar du att det inte räknas som att vilja, om det "bara" är pga brist på annat?

Där håller jag nog inte med.

Värre vore det om man söp sig packad och avsåg att utnyttja ens försvagade tillstånd för att göra något mot ens vilja - men rent praktiskt finns det ett antal hinder för den planen.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
577
Senast: niardasp
·
Kropp & Själ Får ont i magen av nästan allt. Provar vad som fungerar och det är väldigt få saker. Keso. Vitt bröd (så det är inte celiaki), riskakor...
Svar
8
· Visningar
905
Senast: alazzi
·
  • Artikel
Dagbok Min morsa passade W igår och passade på att dumpa massa gamla bilder hemma hos oss. Kom att tänka på hur det var att kolla gamla...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: miumiu
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp