Vem har bajsat?

Alltså, jag tänkte på den här tråden idag när jag körde bil och en fasan sprang över vägen. Det är ju fasan jag menar, inte tjäder :rofl: fasaner är dumma i huvudet, tjäder har jag bara sett nån enstaka gång när jag var liten, så förlåt tjäder för att jag kallade dig Sveriges svar på dronten :D
 
Alltså, jag tänkte på den här tråden idag när jag körde bil och en fasan sprang över vägen. Det är ju fasan jag menar, inte tjäder :rofl: fasaner är dumma i huvudet, tjäder har jag bara sett nån enstaka gång när jag var liten, så förlåt tjäder för att jag kallade dig Sveriges svar på dronten :D

Ingen fara, tjädrar är inte så jädra smarta de heller ;) :rofl:
 
Jag såg likadan spillning i skogen utanför huset häromdagen. Så tack den här tråden för att jag nu vet att det finns tjäder här! :D
 

Liknande trådar

Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 500
Senast: skogaliten
·
Hästvård Vi har stött på lite funderingar med vår häst. Han har varit spänd i ryggen och behandlades för detta. Veterinären var inte orolig utan...
Svar
0
· Visningar
371
Senast: slant98
·
Hundhälsa Hur länge smittar det? Att dom inte ska träffa andra hundar förstår jag, men om jag förstått det rätt så smittar det om hon springer...
Svar
3
· Visningar
350
Senast: movi
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 145
Senast: iNTOHiMO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp