Vem skulle du vilja äta middag med?

Det görs gällande i skvaller sedan många år att Ellen är långt ifrån det vi får se när kamerorna är påslagna. Vetisjutton om hon är så värst underbar och upplyftande?
https://www.nickiswift.com/121315/untold-truth-ellen-degeneres-show/

Det var nagot av det varsta gossip dravel jag last ... Flera av de "kallorna" beter sig oppet som oforskamda sma barn om de inte far allt som de vill ... och andra pastaenden tar definitivt inte ifran Ellen att hon gjort mycket gott for andra manniskor aven om det har hant att skattemyndigheterna har velat ha mer an vad som redan betalats av showen.
Jag vet abslolut ingenting om Ellen och det ar mojligt att hon ar en "super bitch" ... Men att bygga nagon negativ kritik alls om henne eller showen pa den artikeln ar som att citera "The Enquirer" som kalla.
 
Det var nagot av det varsta gossip dravel jag last ... Flera av de "kallorna" beter sig oppet som oforskamda sma barn om de inte far allt som de vill ... och andra pastaenden tar definitivt inte ifran Ellen att hon gjort mycket gott for andra manniskor aven om det har hant att skattemyndigheterna har velat ha mer an vad som redan betalats av showen.
Jag vet abslolut ingenting om Ellen och det ar mojligt att hon ar en "super bitch" ... Men att bygga nagon negativ kritik alls om henne eller showen pa den artikeln ar som att citera "The Enquirer" som kalla.

Ack. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag gjorde dig och gillasvansen upprörd och använde en random artikel. Hollywood är untouchable i den nya världsordningen antar jag. Då är det okej att skattesmita bara man gjort något för "rätt" rörelse så är man underbar ändå. Noterat! (jag läste aldrig artikeln så långt men det var ju intressant att du nämnde det så jag googlade lite mer och - oh boy! ....:crazy:)
 
Egentligen vill jag träffa Allan Edwall, men han har ju varit död i 21 år...

Vad gäller kändisar så är starka kandidater Jonas Gardell och Mark Levengood.

Priscilla Ahn kunde också vara intressant, men jag vet ingenting om henne förutom att jag tycker väldigt mycket om en del av hennes låtar.
 
Jag blir bara röd och stum när jag träffar personer jag ser upp till att jag nog hellre är en fluga på väggen medan någon annan håller i dialogen :o
Samma här!

Misstänker annars att det blir den andres i särklass tristaste middag någonsin. Ser mig som otroligt ointressant och trist - vad skulle jag kunna bidra med liksom?

Nä, hellre någon smart och klok person som får sköta snacket så kan jag bara falla in i samtalet om det dyker upp något jag kan delta i.
 
Ack. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag gjorde dig och gillasvansen upprörd och använde en random artikel. Hollywood är untouchable i den nya världsordningen antar jag. Då är det okej att skattesmita bara man gjort något för "rätt" rörelse så är man underbar ändå. Noterat! (jag läste aldrig artikeln så långt men det var ju intressant att du nämnde det så jag googlade lite mer och - oh boy! ....:crazy:)

Men vad du tar i och är onödigt otrevlig tycker jag. Det var ju dessutom inte @hastflicka som ville dinera med Ellen, utan jag!
Att hon råkar vara omskriven i skvallerpressen och vara drabbad av en hel del skit gör henne inte mindre intressant för mig - hennes gamla "komma ut-avsnitt" kom upp på min spellista häromdagen och fick mig att minnas vilken impakt det hade.
Jag tror vi hade haft en trevlig middag, och om inte vore det väl en lärdom det också. :)
Förstår inte varför du tvärhögg så i en lektråd.
 
Jag skulle vilja käka med Johan Glans, vi skulle ha supertrevlig och jag skulle ramla av stolen av skratt!:D

Till förrätt blir det typ löjromstoast, huvudrätt nån krämig pasta och efterrätt skulle det vara frozen cheesecake, pollykladdkaka och nåt med citron.:idea: Dricka är sekundärt, viktigaste är efterrätterna.:d
 
Efter många om och men kom jag på att det självklara valet skulle vara en middag med Katya Zamolodchikova i full drag. Jag är egentligen inte så mycket för att äta som social aktivitet, så vi kan äta vad hon vill. Men håller tummarna för att hon lyckats hålla sig ren så att det inte blir tal om metamfetamin! Att jag skulle vilja träffa just Katya/Brian är för att hennes uppenbarelse kom att bli en otippad källa till tröst under en jävlig tid! Och jag skulle berätta att jag satt och nynnade "Lenin in the streets, Dostoyevsky in the sheets. Baby, are you ready for this Cold War?" i väntrummet när jag var nervös inför min lumbalpunktion. Sen skulle jag fråga om jag kunde få bli sprayad med hennes "Krisis Kontrol" för jag skulle säkert vara hysterisk.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 642
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 788
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Eller Deppmaten. Ja ni hör, jag har förmodligen förläst mig på flåshurtig populärvetenskap men jag har heller inget att förlora. Jag...
Svar
11
· Visningar
1 261
Senast: Brassneck
·
Kropp & Själ Spännande forskning kring åldrande pågår hela tiden, som vanligt är det våra stackars möss som är huvudpersonerna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 182
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp