Vem står för det accepterade rumsrena hatet idag? Du?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sverige är unikt framgångsrika när det gäller hanteringen av SD. Inget annat land har låtit främlingsfientliga partier få så lite inflytande. En ren succé .

Det har uppenbarligen vare sig gjort till eller från på storleken på partier, men så jävla bra att inflytandet hålls nere på botten.
Så bra då.
 
Jag tvivlar på det men hoppas du har rätt.

Nej, men jag skrev "Samtidigt spyr de galla på folk som röstar "fel" eller inte strikt håller sig till samhällets normer. Dessa individer är inte toleranta "

Du svarade att du är intolerant mot de intoleranta.

Det där med röstar fel är ju en marginell företeelse. Kan röra sig om någon som vaknar senare på morgonen. Någon som inte fikar med de andra i fikarummet. Allmänt intolerant attityd mot människor som inte gör som dem.
 
Nej, men jag skrev "Samtidigt spyr de galla på folk som röstar "fel" eller inte strikt håller sig till samhällets normer. Dessa individer är inte toleranta "

Du svarade att du är intolerant mot de intoleranta.

Det där med röstar fel är ju en marginell företeelse. Kan röra sig om någon som vaknar senare på morgonen. Någon som inte fikar med de andra i fikarummet. Allmänt intolerant attityd mot människor som inte gör som dem.

Fast jag menar just vad jag skrev och inget annat, intolerant mot de intoleranta .
 
Sverige är unikt framgångsrika när det gäller hanteringen av SD. Inget annat land har låtit främlingsfientliga partier få så lite inflytande. En ren succé .

Det har uppenbarligen vare sig gjort till eller från på storleken på partier, men så jävla bra att inflytandet hålls nere på botten.
Eh, vad fan dillar du om? SD har ju fått styra invandringspolitiken precis dit de vill.
 
När får man börja rösta? Ska bli skönt att få slut på allt tjafs och få till en ny regering och allt tjat om SD från alla partier. Har dom inget annat att oroa sig för än hur mycket SD ska få och vem eller vilka som ska få SD:s stöd i Riksdagen. Är verkligen SD ett sånt stort hot då alla partier tjötar SD
 
När får man börja rösta? Ska bli skönt att få slut på allt tjafs och få till en ny regering och allt tjat om SD från alla partier. Har dom inget annat att oroa sig för än hur mycket SD ska få och vem eller vilka som ska få SD:s stöd i Riksdagen. Är verkligen SD ett sånt stort hot då alla partier tjötar SD

Ja, de är ett stort hot. Är dock också trött på tjatet om dem, skulle hellre se att man fokuserade på vilken politik man vill föra. Det skulle kollra bort SD mer.
 
Röstar man på ett parti som är intolerant är man det väl antagligen själv?

Nu kan man ju diskutera om SD är intolerant, men ska välja att inte göra det.

Hur som helst är det nog få, varesig du är tolerant eller intolerant som väljer parti efter hur toleranta ett parti är. Det är frågor som sjukvård, skola, trygghet och plånbok som avgör.

Därav köper jag inte den förklaringen.
 
Nu kan man ju diskutera om SD är intolerant, men ska välja att inte göra det.

Hur som helst är det nog få, varesig du är tolerant eller intolerant som väljer parti efter hur toleranta ett parti är. Det är frågor som sjukvård, skola, trygghet och plånbok som avgör.

Därav köper jag inte den förklaringen.

Tja, där tänker vi nog olika. Det beror väl på hur viktig toleransen är för den som röstar. För mig är det viktigare än det mesta. Det spelar ingen roll hur bra skolpolitik och sjukvårdspolitik ett parti har om de samtidigt är intoleranta. Tycker jag.
 
Ja, de är ett stort hot. Är dock också trött på tjatet om dem, skulle hellre se att man fokuserade på vilken politik man vill föra. Det skulle kollra bort SD mer.
Är SD verkligen ett hot. Sjoberga säger ju att allt under 50% är ok så då är väl SD inget hot för dom kommer ju aldrig att få över 50%
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • OS i Paris 2024 (dressyr)
  • Fautras
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp