Vem väljer du?

Sv: Vem väljer du?

*kl*

Paul Rudd:

tumblr_m96s0sTw4Y1r6hmano1_400.jpg


Ryan Gosling:

ryan-gosling-workout-secrets-02.jpg


Moritz Bleibtreu:

moritz-bleibtreu-03.jpg


Russell Brand:

RussellBrandOops.jpg


(Herregud, nu måste jag gå och onanera.)
 
Sv: Vem väljer du?

Jag är inte Miss, men kan väl skriva under på att jag också ligger med "vem som helst" (som ser bra ut, that is), så jag kan svara för mig: För att sex för mig inte är något personligt eller kopplat till några känslor. Det är ren fysisk njutning som har potential att bli större ju bättre mannen ser ut (fast det förutsätter ju fortfarande att han är bra i sängen). Helt enkelt.
+1 på den.
 
Sv: Vem väljer du?

*kl*

Jag skulle utan problem kunna tänka mig att låna Severus Snape för en natt eller två, om det nu hade varit så att han hade varit på riktigt... :D Alan Rickman som så känns inte alls lika fantastisk, men åh, denne Snape alltså... :d :o

Severus-Snape-severus-snape-32973389-640-960.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Vem väljer du?

Nu blev jag nyfiken, varför ligger du med vem som helst, eller ja, hur tänker du? Om det är är en för personlig fråga förstås, då ber jag om ursäkt :o

Absolut inte personligt, då hade jag inte skrivit så;)

Finns det en attraktion, fysisk eller mental så är inte jag oäven:) för mig är sex känslor, ibland kärlek, ibland glädje, ibland lust....eller allt på en gång, eller så tror man att det ska bli toppen, o så blir det rätt lamt...ja du fattar.

När det kommer till "kändisar" så handlar det om ett rent vackert yttre eller en sjukt charmig/ rolig etc karaktär. Inte för att jag lägrat en kändis!
 
Senast ändrad:
Sv: Vem väljer du?

Jag är inte Miss, men kan väl skriva under på att jag också ligger med "vem som helst" (som ser bra ut, that is), så jag kan svara för mig: För att sex för mig inte är något personligt eller kopplat till några känslor. Det är ren fysisk njutning som har potential att bli större ju bättre mannen ser ut (fast det förutsätter ju fortfarande att han är bra i sängen). Helt enkelt.

Ja du beskrev det bättre, men kontentan är den samma :)

KL
Tips! Egoboosten är rätt skön ;) prova o ligg med en "Grekisk Gud" man mår rätt prima efter :)
 
Sv: Vem väljer du?

Kära vänner, vem fan tänker inte illa om sig själv?! Vi är nog alldeles för många som gör det

...tyvärr :(

" Att underskatta sig själv är som att köra bil med handbromsen i ! ;)

Jag ligger inte med vemsomhelst , men just nu ligger jag med en snygg läcker 35 åring :angel:
...o jag är 52 ;) ...men välbevarad :D
 
Senast ändrad:
Sv: Vem väljer du?

Jag tycker att även pappa John Winchester är en riktig heting. Och ängeln, vad heter han nu, Micha. Supernatural är full av godingar även om Jensen är den hetaste av de heta.
 
Sv: Vem väljer du?

Jag tycker att även pappa John Winchester är en riktig heting. Och ängeln, vad heter han nu, Micha. Supernatural är full av godingar även om Jensen är den hetaste av de heta.

Ojaaa, Jeffrey Dean Morgan (John Winchester) är också en goding som jag inte skulle tacka nej till :)
 
Sv: Vem väljer du?

Jag är tvärtom, när kläderna är av är det självhat, men med kläderna på står jag ut med mig själv åtminstone:o

Och nej, jag går inte på stranden, möjligtvis påklädd :p

Hörru :) Det är ju så sorgligt det du säger! Sex och bada är ju bland det bästa som finns! Och detta med sommarbad!

En varm strand, sanden mellan tårna, tiden som stannar upp och vattnet som svalkar din hud. Åh vad jag älskar det! Helst ska man så klart vara ensam där, men det är oftast ganska svårt för det verkar som fler folk oxå uppskattar sommarstränder.

Nu sexar jag tyvärr åt skogen för sällan, det är så illa att jag idag skulle kunna säga att det inte ens existerar :( Men jädrar vad jag ska bada i sommar :laugh:;)
 
Sv: Vem väljer du?

KL

Modeller har aldrig riktigt varit min kopp te men det har däremot italienare alltid varit så han är kanske inte så otippad ändå. Jag skulle inte banga att banga Mariano Di Vaio

Mariano%2BDi%2BVaio%2BLMM.jpeg

Hubbabubba! Det var en goding.

*kl
Jag gillar även Jason Momoa :d
och Ellen Paige.

Jennifer Aniston är en gammal favorit som alltid sitter i.

Jo min lista blir gode lång. Även om Slash är nr 1
slash7_109023184.jpg
 
Sv: Vem väljer du?

Hörru :) Det är ju så sorgligt det du säger! Sex och bada är ju bland det bästa som finns! Och detta med sommarbad!

En varm strand, sanden mellan tårna, tiden som stannar upp och vattnet som svalkar din hud. Åh vad jag älskar det! Helst ska man så klart vara ensam där, men det är oftast ganska svårt för det verkar som fler folk oxå uppskattar sommarstränder.

Nu sexar jag tyvärr åt skogen för sällan, det är så illa att jag idag skulle kunna säga att det inte ens existerar :( Men jädrar vad jag ska bada i sommar :laugh:;)

Nej faktiskt, sex och bada hamnar inte överst på listan om vad jag tycker bäst om att göra. Fast jag ska nog knipa igen, jag är avvand vad gäller båda! :p:o

Och sanden mellan tårna, jo jag kan känna igen känslan faktiskt, men samtidigt föredrar jag helt klart skor på fötterna och utan vattnet! Då blir man varken biten av något eller trampa på något äckligt :) Så stränderna får sommarfolket ha själv.
 
Sv: Vem väljer du?

Alltså jag har ett ex som är en dubbelgångare till Dr Jessen:D. Det var verkligen så att jag hoppade högt när jag såg Dr Jessen på tv första gången!

*kl*

För min egen del säger jag Jon Hamm:
%233johnhamm.jpg


..och Jason Segel:
Jason+Segel+jason_l.jpg
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 125
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Doktor John Watson återvänder psykiskt och fysiskt invalidiserad till London efter en tid som militärläkare i Afghanistan. Efter att ha...
33 34 35
Svar
696
· Visningar
28 932
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 293
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp