Vem väljer du?

Enya

Trådstartare
Jag är inte typen som har sex med vem som helst. Det ska vara av kärlek jag har sex liksom. Hur mycket jag än tycker så här så är det två personer som jag inte skulle följa mina egna åsikter för.

Matthew Gray Gubler. Om han hade velat, och det förutsätter vi förstås, så jävlar hade jag hamnat i hans famn. Utan att blinka eller tveka eller tänka logiskt...

20110929_matthew_gubler-29.jpg


Lucy Liu. Världens vackraste kvinna enligt mig. Henne hade jag mer än gärna hamnat i säng med också! :love:

Lucy%2BLiu%2B%252814%2529.jpg


Du då? Vem hade du valt att ha sex med?
 
Sv: Vem väljer du?

Av bara Lucy Liu och Gray Gubler eller? Som heterosexuell kvinna får det väl bli Gray Gubler då, han ser egentligen alldeles för ung ut för min smak men hans karaktär i Criminal Minds är väl lite småcharmig i alla fall. :p
 
Sv: Vem väljer du?

Av vem du vill förstås, inte bara mina hjärtan! :p

Visst är dr Reid charmig :D
 
Sv: Vem väljer du?

Jaha, men då så!

Då hade jag valt Mads Mikkelsen, Bill Hader, Ralph Fiennes, Thomas Kretschmann, Stuart Townsend, Richard Armitage, Reece Shearsmith, André Hennicke, Gary Oldman, Kevin McKidd, Misha Collins, Yuri Lowenthal, Evgenios Buli, Maxim Matveev, Yaroslav Rybakov, Jim Cazievel, Petter Northug, Thure Lindhardt, Elias Toufexis, Dominic Howard, samt ett par andra musiker som jag dock inte tänker nämna vid namn.

Det var nog alla :angel: och även om jag orkat leta upp bilder på samtliga hade forumet inte tillåtit så många länkar. :angel:

/ Vårhormonell
 
Sv: Vem väljer du?

Jaha, men då så!

Då hade jag valt Mads Mikkelsen, Bill Hader, Ralph Fiennes, Thomas Kretschmann, Stuart Townsend, Richard Armitage, Reece Shearsmith, André Hennicke, Gary Oldman, Kevin McKidd, Misha Collins, Yuri Lowenthal, Evgenios Buli, Maxim Matveev, Yaroslav Rybakov, Jim Cazievel, Petter Northug, Thure Lindhardt, Elias Toufexis, Dominic Howard, samt ett par andra musiker som jag dock inte tänker nämna vid namn.

Det var nog alla :angel: och även om jag orkat leta upp bilder på samtliga hade forumet inte tillåtit så många länkar. :angel:

/ Vårhormonell

Hoppas att du inte ska ha alla under samma dygn!:D

/INTE vårhormonell, brukar säga att sex är överskattat och onödigt liksom. I vanliga fall säger jag det alltså...:o
 
Sv: Vem väljer du?

Haha, nejdå, jag kan nog tänka mig att göra upp ett schema för en vecka eller så! :D
 
Sv: Vem väljer du?

:eek:

Ångest!!!
Skulle jag hamna utan kläder med någon så perfekt skulle jag nog börja hyperventilera. Någon med slät perfekt hy, vältränad kropp i samma rum som min sladdriga, stympade och fula uppenbarelse. Nä, det skulle jag inte klara av. Jag skulle inte fixa att han tog på mig.
 
Sv: Vem väljer du?

:eek:

Ångest!!!
Skulle jag hamna utan kläder med någon så perfekt skulle jag nog börja hyperventilera. Någon med slät perfekt hy, vältränad kropp i samma rum som min sladdriga, stympade och fula uppenbarelse. Nä, det skulle jag inte klara av. Jag skulle inte fixa att han tog på mig.

? Det är ju liksom inte på riktigt....:confused:
Inte rätt tråd kanske.....

KL

Alexander Skarsgård:love:


Bl.a.:angel: Jag ligger nog lite med vem som, till skillnad mot TS ;)
 
Sv: Vem väljer du?

:eek:

Ångest!!!
Skulle jag hamna utan kläder med någon så perfekt skulle jag nog börja hyperventilera. Någon med slät perfekt hy, vältränad kropp i samma rum som min sladdriga, stympade och fula uppenbarelse. Nä, det skulle jag inte klara av. Jag skulle inte fixa att han tog på mig.

Men du får se förbi det :) Chansen (risken...?) att någon vill ha sex med mig är lika med 0, men för en gångs skull ser jag förbi det då det kan vara trevligt med tanken i alla fall :)

Men visst tänker jag som du om mig själv.
 
Sv: Vem väljer du?

Men visst tänker jag som du om mig själv.

Kära vänner, vem fan tänker inte illa om sig själv?! Vi är nog alldeles för många som gör det :(

Men jag har mina gränser för självkritiken, när kläderna väl är av så skiter jag nästan fullt ut i hur jag ser ut :laugh: Kan va nån ställning som inte känns helt bekväm kanske ;)

Likadant på stranden. Bjuder så gärna på mina celluliter och gäddhäng, va fan spela roll hur jag ser ut och jag är övertygad om att ingen bryr sig ändå. Kropp som kropp och bättre har väl folk för sig än att ligga i solen och värdera andra lixom... eller?

:)

Vem jag vill ligga med då? Christian Bale hade väl inte varit helt fel :love:
 
Sv: Vem väljer du?

Kära vänner, vem fan tänker inte illa om sig själv?! Vi är nog alldeles för många som gör det :(

Men jag har mina gränser för självkritiken, när kläderna väl är av så skiter jag nästan fullt ut i hur jag ser ut :laugh: Kan va nån ställning som inte känns helt bekväm kanske ;)

Likadant på stranden. Bjuder så gärna på mina celluliter och gäddhäng, va fan spela roll hur jag ser ut och jag är övertygad om att ingen bryr sig ändå. Kropp som kropp och bättre har väl folk för sig än att ligga i solen och värdera andra lixom... eller?

:)

Vem jag vill ligga med då? Christian Bale hade väl inte varit helt fel :love:

Jag är tvärtom, när kläderna är av är det självhat, men med kläderna på står jag ut med mig själv åtminstone:o

Och nej, jag går inte på stranden, möjligtvis påklädd :p
 
Sv: Vem väljer du?

Här är mina 3 kandidater :D

Sexy-New-Look-johnny-depp-30762880-1704-2560.jpg


Johnny Depp. Anytime, anywhere, anyhow :love:

gerard_butler_02.jpg


Gerard Butler. Right here, right now! :D :o

george-clooney.jpg


George Clooney. Stilig man som jag gärna har lite roligt i halmen med ;)
 
Sv: Vem väljer du?

Gerard Butler?
Är du seriös?
Om min sambo bantar till estetiskt format så ser han ut ungefär så.
Han måste visserligen duscha och klippa sig också men ändå.

Just nu är det mera Rolf Lassgård med drag av en fet variant av Mel Gibson, mest frisyren, över det hela.
 
Sv: Vem väljer du?

Dont get me started ;)

Matthew Mcfadyen (stolthet & fördom) :love:

Jason Behr (Roswell)

All time high take me anywhere or what ever TOM CRUISE !!!! :bow: :D

Och sen kan ju lite Twilight personer få chansen med ;) Både Edward och Jacob... (Taylor Lautner :p )

Jag gillar dom med yngre utseende så Matthew Gray Gubler ligger såklart bra till han med men med ovan i samma rum har han tyvärr inte en chans !!!
 
Sv: Vem väljer du?

Gerard Butler?
Är du seriös?
Om min sambo bantar till estetiskt format så ser han ut ungefär så.
Han måste visserligen duscha och klippa sig också men ändå.

Just nu är det mera Rolf Lassgård med drag av en fet variant av Mel Gibson, mest frisyren, över det hela.

Jajjamänsan!! :D ;) Han är sjuuuukt läcker i mina ögon :love:
Sen då du har din sambo i form, duschad & klippt så får du nog skicka hit honom ;) :D, en kopia kan också fungera :angel:

Hmm, undrar vad Johnny Depp fick för fel som inte ville vara med på bild här på Buke :D Satte ju in en bild på honom också... Kanske det var för lite betalt :D
 
Sv: Vem väljer du?

Nikki Sixx:love:-Världens hetaste man.

Andra heta kandidater är:
Jyrki (69 eyes)
Martin Sweet och Peter London (Crashdiet)
Jax (Sons of anarchy)
Jake Gyllenhal
Johnny Deep
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 133
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Doktor John Watson återvänder psykiskt och fysiskt invalidiserad till London efter en tid som militärläkare i Afghanistan. Efter att ha...
33 34 35
Svar
696
· Visningar
29 004
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 309
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp