Bukefalos 28 år!

Veredus pro light

cactuspower

Trådstartare
Hur är de i storlek? Min häst har Hampa Pro, dessa sitter bra det enda jag tycker med dessa är att kardborren egentligen är lite väl kort, men de funkar. Hade dock inte gjort något om de var något större. Hampa Orginal som är lite större har suttit perfekt.

Ska jag ta M eller L på veredus pro light skydden till henne tror ni?
 
Sv: Veredus pro light

Jag har storlek S till min d-ponny som har ponny i eskadron.
 
Sv: Veredus pro light

dem är stooooora... har s till min d-ponny, köpte m till bakbenen för jag trodde att s skulle bli för smått... hon drunknar i bakskydden...
 
Sv: Veredus pro light

kom på att jag har ju ett set med hampapro och hampa classic också att jämföra med :p ponny i båda seten, classic är lite stora och den som har dem skydden har s i veredus aerox backlight (?)

den som har prolight skydden har s runtom i proskydden, fram är perfekta och bak är kardborren aningen för kort!

*oj vad virrigt inlägg det blev, sorry*
 
Sv: Veredus pro light

Antagligen ska din häst ha M. Min nordsvenska brukshäst med grova ben passar i stl L, och ett par hampaskydd skulle nog inte ens räcka runt halva benet! ;) M motsvarar full, och L xfull...
 
Sv: Veredus pro light

Dom är stora i storlekarna, har M till min grövre d-ponny, dom är lite för stora, men dom duger...:)
 
Sv: Veredus pro light

Jag tycker de är stora i storlekarna. Min har M i sina och även om han har spinkiga "fullblodsben" (;)) så sitter de knappast tajt på honom. Skulle ta Medium till din också...
 
Sv: Veredus pro light

Oki, får bli M då och hålla tummarna för att de funkar. Hon är ju ett grövre hbl (168 mkh ) .
 
Sv: Veredus pro light

Jag har ett litet smidigt halvblod och har M och de är lite förstora.


Så de är stora!

:)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 418
Senast: Squie
·
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 391
Senast: Oknytt
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 032
Senast: Farao
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 250
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp