Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Vet du något om Wartung ?

N

Nangijala

I mitt stall finns det en korsning mellan fullblod och någonting mer . Nu vill jag veta vem hans pappa Wartung är . Gärna en länk till en sida med lite bilder om det finns att få . Har du också en häst efter Wartung ?

Görel

Moderator
Wartungs exteriöra utlåtande var:Utmärkt halsansättning med naturlig resning och djup bog, något kort manke. Breda leder. Utmärkta rörelser i såväl skritt som trav med bra takt.
På sitt bruksprov fick han:
Gång 897 Hopp 6,5.

Vill du hela stammen så finns den på http://www.pedigreequery.com/allbreed/

Träffade Wartung när min kompis häst var på betäckning med honom. Han var en mycket trevlig herre och dessutom såg han bra ut. Tog kort men de är tyvärr inte inscannade kanske kan fixa det men det dröjer nog ett tag!

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6478 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Avel Hej, en liten kvällsfundering. Hur är intresset att köpa föl/unghästar som är korsning swb/fullblod? Finns det isåfall några stammar mer...
Svar
3
· Visningar
630
Träning Jag har en korsning där pappan är halvblod och mamman kallblod. Han har gråa papper i SWB. Nästa år blir han tre pch har blivit...
Svar
2
· Visningar
390
Avel Leker lite med tanken att låna magen av ett sto jag är väldigt förtjust i, men då jag själv är liten vill jag att avkomman absolut inte...
Svar
8
· Visningar
601
Avel Jag fick en fölunge som är väldigt ljus i pälsen, vit/gräddfärgad på insidan av låren och har typ en ål (ljusa partier längst ut och sen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 181

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #6
  • Valp 2021

Hästrelaterat

• Föl 2021
  • Dräktiga ston 2020/2021