Vet du något om Wartung ?

N

Nangijala

I mitt stall finns det en korsning mellan fullblod och någonting mer . Nu vill jag veta vem hans pappa Wartung är . Gärna en länk till en sida med lite bilder om det finns att få . Har du också en häst efter Wartung ?
 
Wartungs exteriöra utlåtande var:Utmärkt halsansättning med naturlig resning och djup bog, något kort manke. Breda leder. Utmärkta rörelser i såväl skritt som trav med bra takt.
På sitt bruksprov fick han:
Gång 897 Hopp 6,5.

Vill du hela stammen så finns den på http://www.pedigreequery.com/allbreed/
 
Träffade Wartung när min kompis häst var på betäckning med honom. Han var en mycket trevlig herre och dessutom såg han bra ut. Tog kort men de är tyvärr inte inscannade kanske kan fixa det men det dröjer nog ett tag!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 483
Senast: sjoberga
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 447
Senast: Linda_A
·
  • Artikel
Radannons Hej! Jag är en tjej som fyller 16 år i Maj. Jag letar efter något ställe där jag kan jobba lite extra på helger och lov. Främst i...
Svar
0
· Visningar
494
Senast: Ise
·
Avel Jag har ju lånat ut mitt ena avelssto till en tjej som tagit föl på henne i år. Ursprungligen så skulle stoet stå hos mig och att hon...
Svar
14
· Visningar
2 229
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp