Vet du något om Wartung ?

N

Nangijala

I mitt stall finns det en korsning mellan fullblod och någonting mer . Nu vill jag veta vem hans pappa Wartung är . Gärna en länk till en sida med lite bilder om det finns att få . Har du också en häst efter Wartung ?
 
Wartungs exteriöra utlåtande var:Utmärkt halsansättning med naturlig resning och djup bog, något kort manke. Breda leder. Utmärkta rörelser i såväl skritt som trav med bra takt.
På sitt bruksprov fick han:
Gång 897 Hopp 6,5.

Vill du hela stammen så finns den på http://www.pedigreequery.com/allbreed/
 
Träffade Wartung när min kompis häst var på betäckning med honom. Han var en mycket trevlig herre och dessutom såg han bra ut. Tog kort men de är tyvärr inte inscannade kanske kan fixa det men det dröjer nog ett tag!
 

Liknande trådar

Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
29
· Visningar
1 777
Senast: Ramona
·
  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 045
Kropp & Själ Med tanke på sidospåret i tråden om allmänutbildad tyckte jag det vore lite roligt att höra hur användare utvecklats, ändrat åsikt eller...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 420
Senast: manda
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 504
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp