Bukefalos 28 år!

vet. emot import av hund?

T

Thindra

För något år sedan hade vi en disskusion här om VARFÖR vissa kliniker slutat ta emot importade hundar. Det var någon här som la en länk till en sida där de precis preciserade om varför. Är det någon som vet vilken sida detta kundes läsa på. Jag ska visa den för mina svärföräldrar då de är väldigt intresserade.
 
Lydia kommer inte du ihåg? Det var du och jag som hade disskutionen ang. imp. av spanska hundar. Så var det en kille har jag för mig som länkade till en sida skriven av ngn. vet. om olämpligheten med dessa imp. och det var även en förklaring till varför vissa kliniker inte tog emot dessa hundar mer.

Det var en väldigt bra förklaring.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 429
Senast: Acto
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
11
· Visningar
1 944
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: ryujaneiro
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 861
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp