Vet inte vad jag ska göra, skilda föreldrar

Emilia090807

Trådstartare
Jag bor varannan vecka hos mina föräldrar, alltså har skilda föreldrar. På min mammas vecka så brukar jag va hos pappa typ 2-3 gånger extra då jag har hästen där. Det som är är att jag mår inte bra hos pappa, mår mkt bättre och är gladare hos mamma. Men måste liksom va hos min pappa mer för har ju som sagt min häst där och vi bor ganska lång ifrån så man kan inte bara åka dit under dagen.
det som gör att jag mår dåligt hos pappa är min bonus mamma mest, sen hennes barn också. Gillar även inte hur vi bor eller vad man säger, bor långt ifrån vänner och " i en skog".
Vi flyttade dit för typ ett år sen, och där vi bodde innan var det Mycket bättre! Mitt barndomshem. Folk bodde nära, miljön ALLT. Dock så hade vi inte hästarna hemma där ,men skulle hellre vilja bo där en som nu.

Min bonus mamma är alltid arg på mig, jag är liksom den hon gillar minst märker man TYDLIGT. Tror det är för att jag vågar säga ifrån imot hon. Hon brukar även säga att vi ska sälja min häst?!?! För att jag är hos han (hästen) "varannan vecka" fast riktigt så är det inte. Och det är inte jag som valt flytta långt.
Hon liksom kommer in i mitt liv och bestämmer ALLT.
Mitt häst intresse är också blivit MYCKET sämre efter vi flyttat och min bonus mamma förstör vääldigt mycket i mitt intressse. Vill liksom inte sälja det som gör mig gladast..
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 380
Senast: Nixehen
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 605
Senast: Ramona
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 668
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 703
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp