Vet ni något träns?

Tigertofflan

Trådstartare
Har varit på tränsjakt hur länge som helst nu, men har fortfarande inte hittat ngt. Ni kanske har lite mer koll på vad som finns än vad jag har, så ni kanske vet nåt :)
Såhär vill jag ha det:
- Helsvart (utan "färgat" foder)
- Silverspännen
- "Normala" spännen. Altså inga sånna som på detta tränset, eller ngt.
- Inåtvända sidostycken
- Utan flätor eller nitar på pannband/nosgrimma
- Aachen-/engelsk nosgrimma

Att sömmarna är i annan färg eller att det är dekorsömmar eller så gör ingenting. Ett stilrent träns som inte är för tunt (och inte för tjockt..) och som inte är rundsytt, men som ändå inte är tråkgit. Det jag max kan betala för träns + tyglar är 1500 (+ ev nån hundralapp :angel: ).
Är jag krävande? :crazy: :o

Hittade detta tränset idag, som jag gillar skarpt. Men så var det ju dedär med silverspännen...
 
Sv: Vet ni något träns?

Jag har köpt detta träns nyligen. Bilden är väl aningen dålig, men stämmer ganska bra in på det du har skrivit.
Sidostyckena har inåtvändaspännen och är nätta, nosgrimman och pannbandet är av tjockare typ med vita (väldigt fina!) dekorsömmar. Silverspännen är det också.

(Tillverkare; Hansbo. Jag gav runt 500 för tränset)
 
Sv: Vet ni något träns?

Förresten... Kan affärerna ta in bara ett träns, eller måste dom köpa in en hel låda eller ngt för att det ska löna sig för dom? :crazy:
 
Sv: Vet ni något träns?

H**ks har ett par olika snygga träns med innåtvända spännen och snygga smala remmar. Kolla på hemsidan!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag letar efter ny nosgrimma till mitt PS-träns, den gamla versionen av Flying Change, brunt (mörkbrunt?) Eftersom jag har använt aachen...
Svar
5
· Visningar
1 173
Senast: Buck
·
Islandshäst Jag hoppas jag lägger den här tråden rätt... Visste inte om jag skulle lägga den här eller under "Hästutrustning", men eftersom det...
Svar
8
· Visningar
2 322
Senast: Minett
·
Utrustning Hej! Har hittat ett träns jag vill köpa till min nya häst (är exakt ett sådant jag har letat och letat efter!). Jag är dock lite osäker...
Svar
5
· Visningar
1 240
Senast: *tove*
·
Utrustning Jag är ute efter ett träns som är svart med silverspännen, det ska vara metalldetaljer på pannband och nosgrimma och även det i silver...
Svar
10
· Visningar
1 588
Senast: Mary91
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp