Veterinär högskolan..

M

MysigaEm

Hej!!!
Någon som vet vart man kan hitta info om veterinärhögskolan??? Typ webb-sida eller nått??? Skulle vilja veta lite om intagningspoäng och sånt!!!
Tack på förhand!!!
 
www.slu.se Klicka på utbildning-grundutbildning-program-veterinärprogrammet.

Har du några andra frågor än om det som står där så kan jag försöka svara så gott det går.

Tiisa :)
 
intagningspoängen förra åre låg på 20,0 i medel. Ifall du undra.. sen tog dom in en del på intervjuer å prov oxå. men dom ska testa ett år utan de nu. Jag funderar oxå på det. Men jag vet inte om jag har lust att läsa matte D, fysik B å kemi B.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag är lite nyfiken på / intresserad av grovfoderanalyser. Skulle ni vilja dela med er av era och skriva var i landet, när de...
Svar
1
· Visningar
457
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Min lillasyster ska rida för första gången på ett par år om några veckor. För tillfället så är detta en engångsföretelse och därför...
Svar
10
· Visningar
542
Senast: Gimlan
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 117
Senast: Bee
·
Anläggning Hej! Vi har en ganska plan yta hemma på vår gård där vi tänkt göra en lite budget versions paddock så småningom det enda är att det är...
Svar
4
· Visningar
827
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp