Bukefalos 25 år!

Veterinär högskolan..

M

MysigaEm

Hej!!!
Någon som vet vart man kan hitta info om veterinärhögskolan??? Typ webb-sida eller nått??? Skulle vilja veta lite om intagningspoäng och sånt!!!
Tack på förhand!!!

T

tiisa

www.slu.se Klicka på utbildning-grundutbildning-program-veterinärprogrammet.

Har du några andra frågor än om det som står där så kan jag försöka svara så gott det går.

Tiisa :)

B

**BORTTAGEN**

intagningspoängen förra åre låg på 20,0 i medel. Ifall du undra.. sen tog dom in en del på intervjuer å prov oxå. men dom ska testa ett år utan de nu. Jag funderar oxå på det. Men jag vet inte om jag har lust att läsa matte D, fysik B å kemi B.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Ibland hör jag talas om folk vars häst blivit kollad av en fysioterapeut. Jag kan inte hitta någon utbildning till...
Svar
7
· Visningar
606
Utrustning Hej! Behöver lite hjälp av alla kloka hästmänniskor här inne med att tolka TR, främst i hoppning. Är dessa tyglar tillåtna, alltså med...
Svar
1
· Visningar
318
Hästmänniskan Hej! Jag har aldrig ägt en häst, utan har varit (och är) medryttare på ett antal hästar. Jag planerar att hyra en häst när jag börjar...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Hästmänniskan Hej alla! Jag har ett litet problem eller vad man ska säga som jag skulle vilja få tips om! Jag har två c-ponnyer. En som jag har haft...
2
Svar
26
· Visningar
2 294

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tillskott för bättre päls?
  • Halt efter sömn

Hästrelaterat

Omröstningar