Veterinäravgift

BlackBeauty100

Trådstartare
Hej! Jag har anmält mig till en hopptävling och har märkt att det står att man ska betala en veterinäravgift på 100 kr. Gäller det alla eller bara dem som ska besikta hästen? Det står att besiktning sker enligt minikrav, vilket jag har för mig är från 120, och då tänker jag att det bara är dem som hoppar 120 och uppåt som ska betala den.
Stämmer det?
 
Du tänker rätt! De som måste besikta (som rider 120 eller högre) måste betala en veterinäravgift.
 

Liknande trådar

Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 924
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 267
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: liiinnea
·
Tävling Hej! Jag behöver hjälp att tolka TR 2023 Hoppning. Såhär står det: ”2. Träns / huvudlag 2.1. På tävlingsområdet ska hästen ledas i...
Svar
4
· Visningar
1 349
Senast: Sootie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp