Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

veterinärbesiktning?

V

vasall_lover

hur mkt kostar det att veterinärbesiktiga en shettis, och vet Du någon bra veterinär i närheten av Jönköping?? :bow: :bow: :bow: :bow:

ameo

Moderator
Det kostar lika mycket att besiktiga en shetlandsponny som att besiktiga vilken annan häst som helst ;) eftersom veterinären måste göra samma resa och samma undersökningar oavsett storlek på hästen!
(allmänt trött på att folk tar för givet att det är billigare att göra sakenr med shettisar för att de är små - inte personligt mot dig alltså :))

Söka lämplig veterinär får du göra bland andra hästägare i din hemtrakt, fdör det är inte tillåtet att göra det här...

B

blondi3958

det skulle kosta mig 500-700:- i Uppland på en liten veterinär station.
Men då går jag dit med hästen

För mig kostade det 600 kr för besiktningen när jag tog ut en veterinär och gjorde det plus vaccination.

Hade jag åkt in på ATG kliniken hade det kostat 950kr + moms.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6459 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Ridning Hur kan man få veta om man ska veterinärbesiktiga på en lokal tävling gör man ens de på lokala tävlingar?
Svar
15
· Visningar
617
Hästvård Hejsan! Jag har nyligen köpt en häst som i somras importeras till Sverige från Irland. Under de första veckorna som han stod hos oss så...
Svar
3
· Visningar
487
  • Låst
Kropp&Själ En nära person till mig sa så här; Om man är fysiskt stark så är man psykiskt stark Om man är fysiskt svag (dvs överviktig) så är man...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
9 219
Hästvård Äldsta hästen (17 år) har jag haft nu lite över ett år och jag vet inte vad som hänt med han... Det började med att han haltade i hagen...
Svar
10
· Visningar
1 011

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kämpiga valp promenader
  • Kattsnack #8

Hästrelaterat

• Födda 2017 del 3
  • Hyra sadel