veterinärbesiktning?

V

vasall_lover

hur mkt kostar det att veterinärbesiktiga en shettis, och vet Du någon bra veterinär i närheten av Jönköping?? :bow: :bow: :bow: :bow:
 
Det kostar lika mycket att besiktiga en shetlandsponny som att besiktiga vilken annan häst som helst ;) eftersom veterinären måste göra samma resa och samma undersökningar oavsett storlek på hästen!
(allmänt trött på att folk tar för givet att det är billigare att göra sakenr med shettisar för att de är små - inte personligt mot dig alltså :))

Söka lämplig veterinär får du göra bland andra hästägare i din hemtrakt, fdör det är inte tillåtet att göra det här...
 
det skulle kosta mig 500-700:- i Uppland på en liten veterinär station.
Men då går jag dit med hästen
 
För mig kostade det 600 kr för besiktningen när jag tog ut en veterinär och gjorde det plus vaccination.

Hade jag åkt in på ATG kliniken hade det kostat 950kr + moms.
 

Liknande trådar

Hästvård Min ponny hade ett otäckt kolikanfall för några veckor sen. Det kom väldigt plötsligt, allt helt normalt i hagen och en timma senare...
Svar
5
· Visningar
642
Kläder & Bli fin Jag måste köpa nya underkläder! Har haft Pumas och CKs sporttoppar då jag vill ha så mkt bomull/naturmaterial som möjligt men resåren...
Svar
13
· Visningar
715
Senast: Jamtland
·
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 398
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi Jag blev utsatt för ett sexuellt ofredande för drygt två år sedan och nu ska det tydligen bli rättegång. Jag har inget målsägarbiträde...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 454
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp