Veterinärbesiktning

Belethien

Trådstartare
Hej!

Nu har jag kommit på att man kanske skulle ta och höjja försäkringsbeloppet på veterinärvård hos min donna och innan när jag pratade om det med försäkringsbolaget så sa de att man måste tydligen veterinärbesikta för att kunna höjja till 100 000 kr i veterinärvård. Och då undrar jag följande:

- Hur mycket en allmänn veterinärbesiktning kostar hos er? (cirkus)
- Vad de egentligen kollar igenom (böjprov, röntgen etc.?)
- Finns det några speciella krav förutom just veterinärbesiktning när man ska höja beloppet i veterinärvård? (Nu varierar det kanske sig beroende på försäkringsföretag men berätta allt ni vet!)

Tacksam för svar :bow:
 
Sv: Veterinärbesiktning

iom att det skiljer en del mellan olika bolag borde du ringa din handläggare och fråga!
h*n kan ge dig ett utförligt svar!
 

Liknande trådar

L
Ekonomi & Juridik Hej! För tre månader sedan sålde jag en häst (varmblodstravare, 11år) som jag haft i 2, 5 år. När jag köpte hästen besiktigade jag...
Svar
6
· Visningar
3 049
Senast: Lisa_S
·
D
Hästvård Jag har en 03a hemma som jag haft ute på annons och skulle sälja då jag bara ska ha en häst kvar. Hittat intresserade köpare och vi åkte...
Svar
8
· Visningar
3 924
Senast: neferra
·
Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 062
Senast: Och_Aye
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 867
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp