Vets ordinationer?

Sv: Vets ordinationer?

Boxvila- nödvändig sdn kan ofta lösas med sällskap- såvida den andra hästen är nära.
Har aldrig haft den sjuka tillsammans med ngn annan, än mindre en till som stått på box..... o stått o tittat på, börjat fota när de far runt som galningar o medvetet tagit risken för att hästen aldrig kommer att bli bra.
 
Sv: Vets ordinationer?

Du har fortfarande inte svarat pa varfor det ar sa forvanande att var hast blev opererad och jag ar fruktansvart nyfiken!

For ovrigt ar hans box numera idiotsaker med heltackande gummimatta over hela gaten och sprillans nytt tight galler. Om jag inte var radd att han skulle bli deprimerad utan utsikten ut i boxen hade vi nog satt gummimatta for hela framsidan men det kanns lite taskigt.
Han mar for ovrigt prima aven om jag tror att den delen av tandstallningen som sitter pa fram/undersidan av kaken ar ratt obekvam.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 938
Senast: Corminta
·
Trav I och med alla de "nyligen uppkomna" diskussionerna kring trav hade det varit intresant med lite statistik fran de aktiva. Borjar...
Svar
0
· Visningar
917
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Lite drygt tva manader efter att vi avlivade var forra hund skaffade vi en ny hund. Vi fick hem honom i mitten av februari och han var...
Svar
16
· Visningar
1 873
Senast: Ravishing
·
Anläggning OBS langt inlagg! Mina foraldrar har en stor gard som alltid haft ett stall med 4 boxplatser som vi anvant for vara hastar (2 st). Vi...
Svar
9
· Visningar
2 022
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp