Vi firade 9 år

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och mannen igår. Väldigt romantiskt var det. Han jobbade eftermiddag och jag kom inte på det förens runt 18 tiden 🤣 och när han kom hem så sov jag. Jomensåatte.

Inte för att vi brukar fira. En god middag brukar det bli om det sker på en helg men annars nja. Jag är inte mycket för att vara romantisk heller, att fira födelsedagar är inte heller min grej. Firade min 25års dag för aldelles för många år sen och den blev vild.

I helgen blir det dock kalas för mannen. Han fyller år snart så en smörgåstårta blir det och han ska få sin nhl resa då i stället för i julklapp. Blir en rolig och spännande helg att se fram emot.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Då är det alltså dags att försöka lära sig skriva ett nytt år. Det brukar ta ett tag för mig innan det sitter i huvudet, och jag kommer...
Svar
0
· Visningar
710
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 322
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 079
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp