Bukefalos 28 år!

Vi har ju andra djur hemma

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan ju inte bara visa upp hunden och hästen här på bloggen

Dessa bilder tog dottern i går när hon hamnade i ett litet photoshot-mode och behövde en modell

mrk6264_copy_52fa146ce087c33f4ee6bce2.jpg

mrk6256_copy_52fa1467e087c33f4ee6bce0.jpg

mrk6257_copy_52fa14682a6b22b7459cb37b.jpg

mrk6260_copy_52fa146a88e59d07357fb050.jpg


Igår blev det miljöträning i ridhuset med pålle, hoppträning och hästar över allt samt en liten dam på väldigt speciellt humör.
Tack och lov för E som offrade sin avskrittning efter sin lektion och agerade draghjälp.
Sen gick lilla damen som en klocka, bara hon får galoppera och att hon tror hon har fått bestämma lite går hon hur trevligt som helst.
Dottern tog till och med några varv över bommarna som låg på marken, det är kul tycker liten dam

På torsdag ska dottern få rida E:s häst för E ville ha hjälp att trimma lite, kul :)
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har av någon okänd anledning blivit en fegis i ridningen. Fart känns plötsligt läskigt. Kanske beror det på att jag blivit gammal på...
Svar
6
· Visningar
1 241
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 034
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag red ett helt pass markarbete i fredags där jag tom galopperade över bommarna O_o Men jag var totalt helt jävla slut efteråt. Satt på...
Svar
0
· Visningar
250
Senast: cewe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Bara en enda ridlektion denna vecka också, och jag vet att det är bra för min arm men det känns lite futtigt... Nästa vecka är jag dock...
Svar
0
· Visningar
597
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Fästingmedel på innekatt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp