vi har varit och tävlat! (film)

Sv: vi har varit och tävlat! (film)

Vi vann en klass, var clearround i en (för få starter) och kom delad tvåa i en (givetvis var det bara en placerad eftersom vi är så några som håller på). Aldrig under 60%
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

Ser kanon ut!! Är mkt imponerad :bow:
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

Super fint ridet!!!
Usch vad jag blir avis på er!! :-)
Lycka till med tävlandet i framtiden!
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

är verkligen jätteimponerad av dej! man får sig verkligen en tankeställare när du som "saknar" en del av benet, och ena armen rider så fantastiskt fint och med en sits som är tusen gånger bättre än min! ska aldrig mer klaga på min ojämna ben och skylla på att jag är så otränad, nu ska jag bita i och träna träna så att jag rider lika mjukt och fint som dej en dag! Lycka till i framtiden och lägg gärna ut fler filmer!
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

Hej!
Ja tykker att du är fantastisk du rider mkt bättre än ja och ja är utan något handikapp. Jättetrevlig häst och ni såg ut att trivas tsm:love:
Lycka till i framtiden:)
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

Vilken kämpe och vilken ritt...mäkta imponerad..önskar att man kunde få se fler ekipage inom"vanlig"dressyr ha så harmoniska hästar...

Lycka till i framtiden...hoppas på fler filmer...
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

HjÄlp Vad Ni Är Fina Tillsammans!!!!!!!!!!!lycka Till I Framtiden
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

Asläckert! Önskar mitt tjocka hästskrälle gick så fint :smirk: Min inställning till dressyr är oftast inte speciellt positiv p g a allt slitande och bankande, men när man ser HK, oj! Underbart! Det finns en blind dam här som rider lite dressyr, är uppe på ridskolan och kollar på dem ibland. Helt fantastiskt! "Hela och friska" människor har massor att lära. Alla borde inse att det krävs lite för att få fram mycket.
Stå på er! Jag bor väldigt dumt till, men så fort jag får en chans kommer jag gärna och tittar!
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

När är nästa tävling runt Kalmartrakten?? Skulle gärna vilja titta på plats.
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

Hej!

Vad duktig du och din häst är, trots ditt handikapp. Jag trodde först inte att du hade handikapp, men när jag såg att du bara red men en hand fick jag läsa igenom ditt första inlägg, där det stod beskrivet att du var handikappad. Jag har bara en sak att säga och det är att du är en av mina nya idoler som jag ser upp till.

Du måste ha en grymt bra och snäll häst. Keep up the good stuff!
Jag beundrar dig ska du veta. :idea:
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

Hej!

Vad duktig du och din häst är, trots ditt handikapp. Jag trodde först inte att du hade handikapp, men när jag såg att du bara red men en hand fick jag läsa igenom ditt första inlägg, där det stod beskrivet att du var handikappad. Jag har bara en sak att säga och det är att du är en av mina nya idoler som jag ser upp till.

Du måste ha en grymt bra och snäll häst. Keep up the good stuff!
Jag beundrar dig ska du veta. :idea:

Haha, någon fanclub har jag ju faktiskt inte!
Hon är den bästa hästen man kan tänka sig, nu har vi tränat lite mer och min tränare tycker att jag ska ut och tävla LA på "vanliga" tävlingar, men vi får se det kommer det kommer.
Det jobbiga är att hon ju är 18 år och ingen orkar eller lever för evigt, fast änsålänge är hon pigg och fräsch och älskar att tävla.

Sen kan hon bli lite "jobbig" ibland eftersom hon är så högt utbildad tycker hon att jag är lite tråkig som inte gör några konster, så rätt var det är blir det seriebyten och början till piruetter. Det är kul, fast hon "busar" ju och gör saker hon inte ska. Vi har kul ihop helt enkelt.

Vi har tom hoppat lite, något varken hon eller jag gjort på nästan 10 år. Visst det var bara 40cm men vi skuttade allt.. hihi :)
 
Senast ändrad:
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

När är nästa tävling runt Kalmartrakten?? Skulle gärna vilja titta på plats.

Det blir SM i september.
Det är bara en tävling om året i denna trakten och det är för att min hemmaklubb anordnar den, annars måste jag åka till Enköping eller Alingsås.
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

Jaha då ska jag kolla när det blir i september. På Udden förmodar jag!!! Ser fram emót att se er "lajv"
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

Du har VÄLDIGT fin sits! Hästen är också helt fantastisk! man ser inte dina hjälper alls! Lycka till i framtiden! =)
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

Vad duktig du är!!!! Jättefin häst också, verkligen! Det är ju inte många som kan rida på en hand! :eek: ;)
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

**raderat**
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

Det jobbiga är att hon ju är 18 år och ingen orkar eller lever för evigt, fast änsålänge är hon pigg och fräsch och älskar att tävla.

Äsch! Hon håller länge till ;) Med din fina ridning så :love:
Vi hade en ponny som var 25 år, då var han fortfarande i full gång. :)
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

Ja, det är på Udden, då får du även se de andra Hk-ryttarna i Sverige, vi har ju alla olika handikapp och jag är väldigt imponerad av flera av dem.
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

Du har VÄLDIGT fin sits! Hästen är också helt fantastisk! man ser inte dina hjälper alls! Lycka till i framtiden! =)

Tack!!:) Det är sån kritik man vill ha... Jag gör vad jag kan och tränar på, satsar på att vinna SM i år ju!
 
Sv: vi har varit och tävlat! (film)

Ja, jag hoppas att hon ska hålla iaf ett par år till, det enda jag har märkt som hon inte gillar/fixar lika bra längre är långa resor i släpet, vilket kan resultera i att jag måste skippa Hk-tävlingarna och bara rida små lokala på hemmaplan, fast det gör jag så gärna!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp