Vi som gillar hattar!

stjarnhimmel

Trådstartare
Självklart måste vi hattnördar få ha en egen tråd...

Gärna med bilder.,,:D

När jag lyckats klura ut hur jag lägger in bilder så ska jag lägga in bilder på mina ca 20 hattar.., ( har inte vågat räkna)

@Anna

Hattnördar och fantaster, komsi komsi till tråden :p
 
Självklart måste vi hattnördar få ha en egen tråd...

Gärna med bilder.,,:D

När jag lyckats klura ut hur jag lägger in bilder så ska jag lägga in bilder på mina ca 20 hattar.., ( har inte vågat räkna)

@Anna

Hattnördar och fantaster, komsi komsi till tråden :p

Denna har jag köpt i år:

vilma_55f673b39606ee5b69424002.png
 
Den var nästan exakt som en jag köpt,
bara ett annat band..
Har ingen koll på modet bland hattar men den kanske var årets färg..

Kanske, denna är från Indiska, men jag har sett liknande på H&M och en tjej på jobbet har också en i den färgen, jättefin med svart band på. Den är lite mindre slokig dock, mer herrstil.
 
Ehem, jag... samlar. Av någon anledning har det blivit lite mitt signum också, de dära hattarna. Även fast jag sällan använder dem i vardagen. Men jag har väl allt från festliga saker med flor till flätade solhattar, slokande filthattar, små käcka saker att bära uppe på huvudet, praktiska saker som skyddar mot regn och lite däremellan. Det mest opraktiska är att det blåser konstant här, så en måste alltid hålla i hatten så fort det är utomhus som gäller. Plus att jag har så förbaskat stor huvud att det är svårt att hitta modeller som sitter bra (och inte är svindyra).
 
*blickar runt i min lägenhetsgarderob och vet inte vart jag ska börja...* :rofl:
Kom precis hem efter en runda då jag lyckats införskaffa tre stycken hattar, två färgglada och en vintage i leopardpäls!
 
Senast ändrad av en moderator:
Dessa roliga hattar/kepsar köpte jag idag!
De på sidorna är från Minimarket, den i mitten är vintage i leopardpäls

hattar.jpg
 
Äger en hatt, men bär den inte så ofta för jag inte får den att se snygg ut på mitt huvud (brukar se ut som den flyter ovanför huvudet) :/

12226324_1129390097091835_1257817335_n.jpg
 
@tornblomma
Visst hade du en blogg?
Kan man få adressen?
:)
Jag vill också ha adressen i så fall! :banana:

Men hörrni...en sån här tråd utan att ni visar hattarna på...?
Jag använder aldrig nånsin hatt för övrigt, men det är ju himla stiligt om man kan bära upp dem. Som du @tornblomma - finns det NÅGOT i klädväg du inte kan bära upp? Ger mig fan på att du skulle vara dösnygg även i en sunkig gammal one piece :eek:
 
Jag vill också ha adressen i så fall! :banana:

Men hörrni...en sån här tråd utan att ni visar hattarna på...?
Jag använder aldrig nånsin hatt för övrigt, men det är ju himla stiligt om man kan bära upp dem. Som du @tornblomma - finns det NÅGOT i klädväg du inte kan bära upp? Ger mig fan på att du skulle vara dösnygg även i en sunkig gammal one piece :eek:
Mitt pucko förstår fortfarande inte hur man publicerar bilder :down:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Unafraid
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 231
Senast: Bulldoozer
·
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en större handväska. Har flera små men har tröttnat på att antingen ha ryggsäck till jobbet eller liten handväska...
Svar
19
· Visningar
1 254
Senast: Mirre
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
1
· Visningar
198

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp