Vi som inte möblerar med sprillans nytt

Tvn ståt nu på två vita skåp jag fick av grannen
Nu är det bara ett annat vardagsrumsbord jag letar efter men det finns inte i min budget på ett tag
 

Bifogade filer

  • 20220205_154139.jpg
    20220205_154139.jpg
    164,9 KB · Visningar: 50
Villhöver mer möbler.
Men ska vänta tills jag flyttat in i tvåan och ser om jag faktiskt behöver det
 
Jag har också mycket gamla möbler, flyttade in i hus direkt hemifrån och hade absolut inte ekonomi att inreda hela huset med nya grejer. Från början var det egentligen mest sovrummet där jag hade nya grejer, men även där har jag lite begagnat (mattor och gardiner från mormor och en byrå jag fick av medryttarens mamma som hon inte hade plats för).

Har sen bytt ut vissa grejer, har renoverat upp köksbordet som är det mina föräldrar hade när jag var barn men köpte nya stolar. Har också köpt matsalsmöblemang på blocket, som är ett likadant som mina morföräldrar har. Jag tycker om att blanda gammalt och nytt, men är lite skeptisk till att köpa textilier (i stil med soffa) begagnat av någon jag inte känner efter att en vän fick in vägglöss när de köpte på blocket, så just det köper jag gärna nytt (om det inte är från någon jag känner väl alltså).
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
862
Senast: Tonto
·
Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
596
Senast: Piaff
·
Hemmet Främst påslakan men även underlakan. Använde innan Hemtex eco smooth, de var mjuka och kliade inte men ändå inte för sladdriga. Nu finns...
Svar
13
· Visningar
466
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kaninskrik
  • Kön kattungar
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp