Vi som letar dressyrsadlar III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det tråkiga svaret är ingen. Emporion är den jag tycker är mest lik i passform och sittpunkt. Men de går inte riktigt att jämföra ändå. Viktorian har en karbonbom som följer hästen på ett annat sätt och balansen för ryttaren är ganska olika.
Anade det... Kan inte riktigt försvara ett sadelinköp på 50k. Glamouren var också riktigt bra men knästöden passade inte mig riktigt, Olympian fungerade inte alls... Måste nog hitta mig en Emporio och testa!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 044
Senast: cassiopeja
·
Hemmet När jag läser i forumet inser jag att jag är långt ifrån ensam om att ha svårt att "få det gjort" när det gäller vardagssysslor - det...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 053
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 215
Senast: Calmiche
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 689
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp