Hundträning Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.

Ni har ju två veckor på er :D:angel:

Här ska det tränas sekvenser hela veckan, vi ska bygga banan på fredag men vettekatten om jag inte bygger den själv på onsdag bara för att jag är såååå sugen på det omöjliga :angel:

(Kan vara så att jag är en smula bitter över att vi inte satte Quarantine på en sketen tunnelingång)
Orkar inte bygga bana och den finns bara uppbyggd i hallen tills på fredag så jag känner pressen! 😂

Orkar inte bygga bana och den finns bara uppbyggd i hallen tills på fredag så jag känner pressen! 😂
ORKAR INTE

O_oO_oO_oO_oO_o

???

Du menar att det inte är normalt att åka upp kl 17 en vardag och bygga banan själv (vilket tar sin lilla tid).

Okej, jag har inte gjort det med denna bana, än :D

Var på kurs igår :) Mamma skulle följa med och titta för första gången, och i början var det kaos :rofl: Humla hade lite mycket energi och hade lite svårt att fokusera.
När mamma åkt hade hon dock börjar inse vad vi höll på med och var superduktig!

Vi övade på bakombyten och sen tunnelingångar. Extra kul när vi jobbade med tunneln för då blev hon så taggad att jag kunde belöna med leksak! (Brukar inte gå på kurs, utan endast när vi tränar själva helt utan störningar).Hon fick även lite pumiryck och drog några varv :rofl: Tycker bara det var positivt då det är ännu ett tecken på att hon blivit bekväm på detta stället :love:

Hästmänniska och Häst

Hästavel och Grenar

• Betäckningar 2020

Hund, Katt och Andra djur

Allmänt, Fritid och Barn

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser