Bukefalos 28 år!

Viaplay någon?

Cattis_E

Trådstartare
Jag måste vara blind, trög och dessutom dålig på att googla.

Överallt står att man kan ladda ned filmer och serier om man har viaplay.
Jag kom så långt att jag hittade att man "måste ha appen i sin mobil eller surfplatta för att kunna ladda ned".
Men jag hittar ingen ladda ned knapp och kan inte hitta hur man gör.
Ja, jag borde maila viaplay, Men jag skulle behöva göra nedladdningar idag/i natt och kundservice har inte öppet.
Mitt hopp står till att någon har det och vet hur.
Och går det inte att ladda ned även till windows utan bara till Andriod/iphone appen tro?
 
I Androidappen så har man när man är inne på en film/serie en knapp som heter "Spara offline".
Sen finns det i menyn ett val som heter "Sparat offline" också där man hittar allt nedladdat material.

Du har alltså ingen app utan är inne på hemsidan? Det är bara via appen det fungerar.
 
I Androidappen så har man när man är inne på en film/serie en knapp som heter "Spara offline".
Sen finns det i menyn ett val som heter "Sparat offline" också där man hittar allt nedladdat material.

Du har alltså ingen app utan är inne på hemsidan? Det är bara via appen det fungerar.
Jag har appen också i surfplattan numera. Måste kolla igen så jag hittar knappen, gjorde det inte innan.
Verkar inte finnas en app till windows (dator eller windowstelefon)
 
Hittade nu, tack!
Man var tvungen att ställa in visa endast innehåll som går att spara offline i menyn på min platta för att kunna ladda ned det verkar det som.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
234
Senast: Enya
·
IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
861
Senast: Rie
·
IT & mobiler Jag har en Samsung S9 och läste nyss att man kan använda headsetets volymknapp som utlösare för mobilkameran. Det är ju fiffigt. Jag...
Svar
9
· Visningar
699
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Misslyckas med att ladda upp ett par filmer på Insta, troligen pga klent grekwifi. Jag vill avbryta uppladdningen men vet inte hur jag...
Svar
5
· Visningar
2 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp