JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Victory Tilly kommer till Jämtlands Stora Pris
(Östersunds-Posten)
Det ser ut att kunna bli finfina tävlingar nästa helg då Östersundstravet bjuder upp till årets travfest. Två av landets absolut bästa hästar tycks med stor sannolikhet vara klara - Järvsöfaks och Victory Tilly.
http://www.op.se/artikel.php?visa_id=169028&sektion_1_id=3
Moderator
Patellaluxation
Hundhälsa Nu vet jag inte hur mycket hon får träna men vår förra hund blev väldigt lös vid patellan när vi fick sätta honom i vila och rehab efter...
Snurrfian
Idag kl 07:57
Svar: 4
Visningar: 260
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Visst skrev jag i tråden om att jag bokat ett fysiobesök till B, för jag tyckte rörelsemönstret var udda?
Vi var där i början av...
AraSlei
Igår kl 21:12
Svar: 1 551
Visningar: 116 115
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Tycker också det är mysigt 🥰 Min sambo fick försöka få plats här igårkväll. Det gick inte så bra.
Glimra
Idag kl 08:56
Svar: 1 179
Visningar: 68 177
Katt
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Skulle hacem necessär till bilen för plåster, allergitabletter och annat bra att ha med sig.
Hittades med ett helt perfekt motiv 😍
Den...
Bison
Igår kl 20:44
Svar: 1 679
Visningar: 92 137
Katt
Hur parkerar ni?
Tjatter Har alltid varit förundrad över de som backar in i parkeringsrutan och funderat över varför man gör det.
Så hur parkerar ni oftast på...
Startad av parellikusken
Torsdag kl 20:40
Svar: 85
Visningar: 1 807
Allmänt