Bukefalos 28 år!

Video på hemsida

C

cissiny

Har lite funderingar på att lägga ut en eller flera videosnuttar på vår hemsida. Så, jag undrar:
1. Vilket format bör vi ha dem i?
2. Förmodligen blir de väl stora att lägga direkt på hemsidan. Finns det någon stans där man kan ladda upp video, som fungerar bra, helst gratis men åtminstone inte för dyrt.
3. Något annat man bör tänka på?

Mvh Cissi
 
*puttar lite till*

Av tidigare trådar att döma, så trodde jag att det fanns flera här som var hemma på videoformat? :confused:

Mvh Cissi
 
Tack för att du puttade upp tråden iaf ;)

Hmmm... det skrevs ju en del om videoformat innan... Så jag trodde att jag skulle få svar snabbt? :confused:

Mvh Cissi
 
Jag gör ett sista försök... Här finns väl folk som har ett hum om det här med videoformat? :confused: :confused: :confused:

Mvh Cissi
 
Tack!!! Blir inte avi väldigt stort förresten? :confused:

Finns det någon stans man kan ladda upp filmer, så att dom inte ligger på hemsidan och tar plats? :D

Mvh Cissi
 
Nja jag vet faktiskt inte. Tycker inte den var så himla stor.

Filmen går väl att ladda upp på spray tror jag. Eller så kanske du har gratis hemsidekonton med i abonnemangen du kan använda?
 
Vi har några förslag nu i alla fall - dels att lägga på hemsidan, eller testa en annan sajt som jag hittade...
Dröjer nog nån vecka eller så (vi är mitt inne i en kür just nu), men sen ska man kunna se en liten video med kürexempel på hemsidan! :) Tack för tipsen! :)

Mvh Cissi
 
Eh....target_blank... :confused:
Kan du förklara lite mera? Är oxå intresserad av att lägga ut ett par videosnuttar på hemsidan. Har däremot inte en aning om hur man gör. Obs! Kan inte html-koda heller... :(
Är man ett hopplöst fall eller??? :crazy:

/Kenaz
 
Alltså till exempel:

<a href="http://medlem.spray.se/jag/minfilm.avi" target="_blank">Min film!</a>
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 563
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 170
Senast: Hedinn
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 622
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Akvarietråden IV
  • Avliva aggressiv hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp