Bukefalos 28 år!

Video.. Vem får benet?

Sv: Video.. Vem får benet?

Herre Gud va söta dom va. Vem som får benet? Tror att schäfern vinner, han verkar vara äldst, så han har nog övertaget.
 
Sv: Video.. Vem får benet?

och så på valpars helt obekymrade sätt: Gu så bra att du håller i den åt mig :rofl:
 
Sv: Video.. Vem får benet?

Haha.. Jag vet inte det just nu för Zippo är så himla snäll mot Leo.. JUST NU

Har ett liknande klipp då de börjar "bråka" och det slutar med att Leo får benet och Zippo lägger sig och slickar rumpa på sig själv.. Men den va för stor att lägga upp...

Zippo är den store och Leo är valpen..
 
Sv: Video.. Vem får benet?

Ja.. jag vet.. Han bara accepterar det.. Och detta gör dom flera gånger om dagen..
 
Sv: Video.. Vem får benet?

haha, jag trodde att schäfern var död där ett tag :eek: :D
Mina hundar håller på precis likadant, ger jag dom varsitt grisöra så ska valpen bara ha samma som Midas, varpå hon tuggar på det som sticker ut ur hans mun :)
Jag beundrar honom för hans tålamod gentimot henne, guuuud vad hon kan hålla på och trakassera honom!!
 
Sv: Video.. Vem får benet?

Ja.. Det är väl så i början:smirk: .. Zippo låter Leo göra precis allt :angel: och är så himla tolerant o snäll.. vi får väl se hur länge det varar:devil:
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Har ett fullblod som får småsår lite då och då. Vissa sår läker men andra sår får som stenhårda skorpor som inte ramlar av som de...
Svar
6
· Visningar
784
Senast: Fazeem
·
Dressyr Det är ganska få topphästar som går ute i stora hagar med kompisar. De finns absolut men är verkligen inte vanligt. Är inte helt med på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 634
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 750
  • Artikel
Hästnyheter Så är de där igen, de små, små gula äggen på hästarnas ben, och på andra delar av kroppen. Små, små ägg som kan ställa till stor oreda...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp