T

Tomaten

Funderar på att köpa hööks körning från koja till slott, är det någon som har denna?
är den bra, vad visar den,vilka selar selar de me(som insuktion)? :confused:
 
japps den har jag! jag tycker att den är mkt bra för nybörjare, den går verkligen igenom grunden i körning. hur man selar håller tömmarna, vagnar m.m. de selar både med lok- o bröst sele. så den är riktigt bra. de jämför även travselar med bröstselar. så det är endel nyttiga saker där. brukar titta på den lite nu o då bara för att .. så jag rekomenderar den verkligen!
 
Rekommenderar den också, har aldrig sett den men jag och min häst är med så då måste den vara bra. :angel: :angel:
 
Jag rekomenderar den oxså min förra häst är med där och vi demostrerar tömfattning och handställning. Vill ni se en häst med otrolig spänst och schwung så titta noga. Hur som så är den värd att se. Den går igenom det mesta och vissar ganska ingående de olika momenten i selning och anspänning.
-Kaza jag skall gå hem och försöka lista ut vem du är!!!
Var vi på inspelningen samtidigt? Det var ju flera år sedan så jag minns inte.
/M
 
:eek: Trodde jag var avslöjad för längesedan. :D :D

Antar att Du kommer sätta Dig och titta på videon när du kommer hem. :angel:
 
Nej!
Kunde inte hitta filmen igår :mad: Har säkert lånat ut den och kommer inte ihåg till vem längre. :confused:
Är helt värdelös på att minas folk som jag bara träffat eller sett någon gång!!!!
/M
 
vilken är din häst då?

För övrigt tycker jag inte att filmen är speciellt bra... :crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag funderar på köpa en springer att ha på cykel för att kunna cykla på trafikerade vägar utan ett koppel i handen för att ta oss till...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: dobbis
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
917
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Eller i alla fall en bra kloslip för dvärgschnauzerklor. Jag har funderat på en Dremmel från Jula men är den så stark/snabb att även...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: McFlurry
·
L
Övr. Hund Hej! Nu är det såhär att jag ska få en hund valp som är en flat coated retriever 💙 Och han kommer flytta hem till oss i helgen så jag...
Svar
2
· Visningar
1 007
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp