Videos spelas upp automatiskt

kolblakkur

Trådstartare
Är det bara för mig som videos i inlägg (YT) spelas upp automatiskt, utan att man tryckt på play?

Otroligt irriterande!
 
Samma för mig. Jag scrollar vidare i tråden men måste gå tillbaka när jag inser att det är ljud från videon jag hör.
 
Har också råkat ut för det. Hör dessutom ljudet fast jag stängt av ljudet på telefonen 😠
 
Har också råkat ut för det. Hör dessutom ljudet fast jag stängt av ljudet på telefonen 😠
Det brukar vara två olika inställningar. En för att stänga av ljudnotiser (ringsignal,sms etc)och en för att stäng av medieljud. Volymknappen på sidan styr medieljudet, i snabbmenyn uppe styr man notisljudet.
 
Det brukar vara två olika inställningar. En för att stänga av ljudnotiser (ringsignal,sms etc)och en för att stäng av medieljud. Volymknappen på sidan styr medieljudet, i snabbmenyn uppe styr man notisljudet.

Medieljudet är av på allt annat så jag blev förvånad när den här videon både rörde sig och lät.
 
Medieljudet är av på allt annat så jag blev förvånad när den här videon både rörde sig och lät.
Många appar har ljudet avstängt i sig själv på mediesaker som standard numera tycker jag. Både insta, fb o twitter har det. YT har det inte vad jag vet.
 

Liknande trådar

Fordon Jag har precis upptäckt att min bil har automatiskt helljus...Jag har bara ägt bilen i 2 år🤣😅Beror bara på att jag tydligen inte använt...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 139
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
327
Senast: lytesout95
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 336
Senast: cili
·
Bukefalos Gällande gamla trådar skulle jag vilja föreslå en funktion där en tråd automatiskt blir låst en viss tid efter senaste inlägget. Om man...
Svar
16
· Visningar
1 424
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp