Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Vidga ridstövlar?

Centaur

Trådstartare
Går det? Dom siter perfekt hela vägen, det är bara längst upp dom är för trånga.... Funderade på om en skomakare kanske kunde sy in en elastik el dylikt? :confused:

E

emci

Jo det går att vidga läderridstövlar. De flesta sadelmakare gör det. Antingen så spänner man ut lädret eller så syr man in en kil.

Centaur

Trådstartare
Okej, tack för era svar! Jag sålde dom istället.... Finns ingen duktig skomakare i stan...Har beställt nya nu, hoppas dom passar!! :p

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6485 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Jag har insett att mina ridstövlar helt enkelt inte passar längre, mina ben är inte alls som de var när jag var tonåring :angel: Så nu...
Svar
13
· Visningar
403
Hemmet Efter att ha läst den mycket intressanta tråden om fönsterbyte så funderar jag över ytterdörrar. Vi har en enplansvilla från -86 och där...
Svar
3
· Visningar
221
Småbarn Sonen har tidigare gått hos dagmamma men av olika anledningar så har vi nu bytt till kommunal förskola. Bytet har gått över förväntat...
2
Svar
26
· Visningar
1 908
Hemmet Vägen har servitut. Annars skulle de inte kunna ta sig till och från sitt hus. Jag vet inte om det skulle ställa till problem för mig...
2 3
Svar
59
· Visningar
1 329

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Betäckningar 2021
  • Föl 2021

Omröstningar