Bukefalos 25 år!

Vikt på Kraffts mineralhinkar

N

Nina83

Hur mkt väger en sådan pelletshink från Krafft med mineraler? Alltså hur mkt mineraler är det i? 2 kg eller mer? Sitter här och försöker räkna ut mineralkostnaden för mina mineraler, har prisuppgiften men inte hur mkt en hink kostar. :(

MVH Nina

M

mannis

Hej
Har för mig att det är 6 kg :confused:i deras hinkar, kan kolla i morgon när jag ska till stallet.
M vH M

N

Nina83

Oj! 6 kg! Låter mkt! Hade chansat på 2-3 kg, fast det är ju iof rätt tunga så du kan ha rätt! :)

N

Nina83

Tack så mkt!! :) Då blir det ju väldigt billigt! 19.50 i månaden för 30 g och 33 kr i månaden för 50 g.

Liknande trådar

Hemmet I veckan har vi (läs: jag) börjat prata om sommarhus hemma och sambon sa: "Visst, plead your case" så det tänkte jag göra nu, om det nu...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 365
Övr.Katt Hejsan! Jag fick en kull med tre kattungar nu fredagskväll den 14/8 och de verkade alla må bra. Men en av dem är svagare, mindre än de...
2
Svar
30
· Visningar
2 216
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
10 136
Hästvård Min 12-årige Irish Cob valack fick kolik söndag kväll. Igen. Han fick kolik tre gånger förra hösten (stod uppstallad i Frankrike) -...
Svar
5
· Visningar
1 514

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 25
  • Rastråd såklart! För vi älskar rastrådar

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 15
  • Föl 2021