Viktiga mail i skräpposten

Lupino

Trådstartare
Jag använder hotmail och många av de mail jag vill ha hamnar i skräpposten (såväl önskad reklam från företag och vanliga mail från privatpersoner).

Jag har letat runt och sett instruktioner hur man lägger till betrodda avsändare men det ser inte ut som i instruktionerna. Vet någon hur man gör?
 
I datorn gör du så här:
Öppna ett mejl från avsändaren.
Klicka på "fler åtgärder" i högerkanten, enligt bilden
1581108121449.png

Välj "lägg till i betrodda avsändare".
Klart!
 
Blir galen på att alla funktioner inte finns via mobil. Ska prova nästa gång jag sitter vid datorn. Tack!
Funkar enkelt via mobil. Öppna mailet och klicka på de tre punkterna i övre högra hörnet och välj typ "ej skräppost" (min app är inte på svenska så jag vet inte vad det egentligen står)
 
Funkar enkelt via mobil. Öppna mailet och klicka på de tre punkterna i övre högra hörnet och välj typ "ej skräppost" (min app är inte på svenska så jag vet inte vad det egentligen står)
Fast det brukar inte hjälpa mot att nästa mejl från samma avsändare hamnar i skäpposten. Det är först efter att jag hittade "betrodda avsändare" som jag inte längre behöver kolla skräpmappen regelbundet.
(Min hotmail används i princip bara till kundklubbar och sånt)
 
Fast det brukar inte hjälpa mot att nästa mejl från samma avsändare hamnar i skäpposten. Det är först efter att jag hittade "betrodda avsändare" som jag inte längre behöver kolla skräpmappen regelbundet.
(Min hotmail används i princip bara till kundklubbar och sånt)
Konstigt. Funkar felfritt för mig.
 
Fast det brukar inte hjälpa mot att nästa mejl från samma avsändare hamnar i skäpposten. Det är först efter att jag hittade "betrodda avsändare" som jag inte längre behöver kolla skräpmappen regelbundet.
(Min hotmail används i princip bara till kundklubbar och sånt)
Precis, att markera enskilda mail som ”inte skräppost” ger ingen effekt förutom på det enskilda mailet!
 
Det går väl att sänka nivån på skräppostfiltret också? Eller har det försvunnit nu? Jag vet att jag satte mitt till Exclusive för många år sedan. Jag har också så det hamnar fel, men det är lite med flit faktiskt. Kollar hellrenskrppetnån får skit i inkorgen.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag skulle vilja ta truckkort. Det känns som en användbar grej när det gäller jobb. Eftersom jag tar det mycket för att göra mig...
Svar
3
· Visningar
407
Senast: Liten
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 262
Senast: verser
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
38 168
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag tillhör en generation som växte upp med engångsbindor och tamponger som mensskydd. Alla miljövänliga flergångsalternativ som finns...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 111
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp