Viktiga samtal om ungas trygghet inom ridsporten

Bara 133 underskrifter :confused::(
Jag har inte skrivit under den här då den är ett slag i luften. Den förra som jag skrev under fick 3000 underskrifter. Att kanta fram med det är i min värld rent ut sagt löjligt och snarare kontraproduktivt då det är så få namn. Ska det vara värt att komma med så måste det i min värld till minst 10k namn men snarare 30-40k. Det är först då man kan visa att det här är något som är intressant för många.
Ska styrelsen försvinna så är det nog arbete i ridklubbarna med att lyfta frågan och se till att den drivs på kongressen med färdiga planer för framföranden om varför frågan är viktig, den nuvarande styrelsens tillkortakommanden och förslag på en vettig alternativ styrelse.
Angående namninsamlingar så är det så många sådana nuförtiden så de spelat ut sin roll eftersom folk inte orkar bry sig eller sätta sig in i alla dessa behjärtansvärda ämnen. Jag skriver aldrig under någonting men gjorde ett undantag för den förra men som sagt...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Svenska Ridsportförbundet och satsningen Trygga ledare får 1 miljon kronor av Stenbecks Stiftelse för att stärka arbetet för barns och...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ridsportens ledarskap och en sund idrottsmiljö. Dessa viktiga frågor stod i fokus när Svenska Ridsportförbundet tillsammans med...
Svar
0
· Visningar
249
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Svenska Ridsportförbundet har lämnat in hela fem motioner till Riksidrottsförbundet inför vårens RF-stämma, där flera av motionerna är...
Svar
0
· Visningar
426
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Hos Skellefteå Ridklubb har arbetet för att stärka barn och ungas trygghet i stallet stått i fokus, och både unga och vuxna har bidragit...
Svar
0
· Visningar
361
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp