Viktigt till alla som har läst i mina trådar

Det här är till ALLA ni som har svarat på mina dagboks inlägg. Så vet att säkert endel har slutat läsa och svara och att ni kanske har tröttnat på mig och tycker att jag är jobbig och så men vill bara skriva några saker till ALLA.
Och först så vill jag skriva tack att ni har brytt er. Det kanske inte verkar så mycket för er liksom men förmig så betyder varje svar jätte mycket. Och jag är jätte tack sam för alla som har tagit tid för mig liksom. Fast ni inte känner mig irl så att ni ändå har brytt er så det betyder jätte mycket.
Och sen det andra så jag vet att jag svarar neggativt ibland och säger mot och sånt och kanske verkar som jag inte lyssnar på det ni skriver. Och förlåt för det men det är inte att jag bara inte bryr mig utan det är mera att jag kanske inte förklarar så tydligt så ni kanske miss förstår lite eller kanske tror att vissa saker är lättare än dom är.
Men tillexempel bara för jag inte skriver varje dag om nån sak som är jobbig eller svårt så är det kanske inte bättre för det eller enklare. Utan jag kanske bara inte vill skriva om samma sak helatiden.
Och det sista som jag vill förklara så det kanske verkar som jag inte gör nånting bra eller rätt och att jag inte försöker och sånt. Eller att jag skriver här istället för prata med personalen eller så. Och fattar att man kanske blir irriterad då men vill förklara bara att det är INTE så. Utan att jag pratar såklart med dom också och har massa typ samtal och övnings uppgifter och massa sånt. Men ibland kanske jag inte har nån jätte speciell sak utan vill bara skriva av mig eller kanske ibland att det är saker som jag vill ha lite mera ordning på i huvudet FÖRST innan jag försöker prata med nån. Och då hjälper det för mig om jag skriver om det först. Men det är liksom inte att jag tror att ni här ska ha massa lösningar och sånt utan det är mera som att jag vill bara skriva med några som är bara vanliga personer som inte jobbar med det som MÅSTE bry sig liksom. Utan att det iallafall känns lite mera som att prata med typ kompisar. Fast vet att dom flesta av er nog är ganska mycket äldre än mig så ni kanske inte tänker mig som en kompis liksom men iallafall så känns det så för mig.
Men ja det var iallafall det som jag ville skriva bara och jag hoppas iallafall att många av er läser. Och ni behöver såklart inte svara eller nånting men vill bara att ALLA ni ska veta att jag är tack sam och upp skattar ALLAS svar och alla som bryr sig eller har brytt sig har hjälpt jätte mycket även ifall ni kanske inte tror det. Och fattar att det säkert är endel som jag har varit lite taskig mot eller så och som tycker att jag är jobbig bara och vill bara säga förlåt för allt sånt :heart
 

Jag är glad för att de här trådarna kan vara lite av en ventil för dig där du kan släppa ut jobbiga tankar och funderingar. Sen har du fortfarande mycket jobbigt inne i dig, men det du kan släppa ut kanske gör det liiite bättre för stunden iaf?
Med så mycket känslor och tankar kan det lätt "koka över" och man kanske gör och säger saker man egentligen inte vill eller menar, men så är det ibland och det kanske är det som behövs för att få lite lindring just då. Att bara släppa ut allt och skita i konsekvenserna för att det inte längre går att stänga inne allting?
Nu tänker jag mer på att du skrivit att du tycker att du är jobbig och att du tror att personalen också tycker att du är till besvär, inte det du skriver till oss. Sen tror jag inte att personalen tycker att du är jobbig, men jag förstår att det känns så när du gör "dumma saker" för att du inte orkar hålla allting inom dig längre. ❤️

Jag håller med om att du är vår bonuslillasyster.❤️
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 288
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva här och berätta mitt nya namn. Men ja som ni ser att mitt användar namn är bytt också så är det för att jag ska...
2
Svar
34
· Visningar
2 746
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
1 962
Senast: Mauen
·
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 723
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp