Viktuppgång...

Nillizan

Trådstartare
Vägde 65 kg som mest och är 1.70 m lång. Har alltid kunnat äta vad som helst. Sen blev jag gravid och gick upp till 79, tror jag, och när jag ammade gick jag ner till 60. Sen blev jag gravid igen och gick upp till 87 kg, gick ner till 73 som mest. Sen började min mage krånglade och jag vägde då som mest 68. Bytte jobb pga magen, magen blev ok. Gick upp 78. Försökts med dieter och motion, mycket spring i jobbet och promenader. Och nu i höstas började jag läsa och har gått upp mängder sen sept och nu väger jag 91kg. Omkrets runt magen är 115 cm och allt stramar och får leta efter 46 i affären. Bysten är samma storlek som jag hade när jag vägde 68, allt sitter på armar och mage/lår, men resten ser ok ut. Vad sjutton är det som händer? Ser grå ut, är inte tröttare än vanligt, håret blir flötigt fort och får finnar som bara den, på rygg, bröst, hårbotten och i ansiktet. Jag tränar och äter mycket grönsaker och få kolhydrater och har noll tolerans mot socker. Känner mig svullen och känns som kroppen pulserar hela tiden. Någon som känner igen sig?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ VARNING lång tråd. Men måste skriva av mig. Jag har gått upp mycket i vikt nu under hösten. Jag är kraftigare byggd men har aldrig fått...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
10 781
Senast: Twihard
·
Hästvård Från ingenstans har nu min andra häst också fått fång. Min gamla shettis hade en känning förra våren när hon släpptes i en obetad hage...
2
Svar
22
· Visningar
4 393
Foder & Strö Någon som har erfarenhet att hästen fått stor mage? Bara buken/magen inte hull över revbenen. Jag har haft honom i 3 veckor, en...
Svar
2
· Visningar
619
Senast: Sofiiiia
·
Foder & Strö Någon som har erfarenhet att hästen fått stor mage? Bara buken/magen inte hull över revbenen. Jag har haft honom i 3 veckor, en...
Svar
11
· Visningar
1 863
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp