Vilka är ni?

W

wilcox

Alltså, jag tycker det skulle vara kul att veta vilka alla här egentligen... :rofl:
Så om ni vill kan ni väl säga vad ni heter, vem ni rider hos och om ni har licens, om ni jobbar med galopp eller bara har det som en hobby? :bump:

Jag själv har det som en kul hobby, rider innan skolan 6 ggr/veckan... funderar på att ta amatörlicens. Tränaren är här i spanien, han heter Peter Haley... Frida Rydqvist heter jag förresten :smirk:
 
Sv: Vilka är ni?

jahopp..
jag red hos Peter Lundberg förrut, men har slutat ska börja rida hos Therese sen;)
rider där för jag har tänkt å ta amatörlicens, får väl se om man kan bli lärling sen om några år, om jag nu får amatörlicensen.
jag heter Jessica;)
 
Sv: Vilka är ni?

Jag heter Malin och har jobbat med galoppörer i MÅNGA år (usch vad gammal man börjar bli).
Har ridit löp, både slätt och hinder men har inte tagit ut min amatör ryttar licens i år.
Har även gått dom tre första tränarkurserna så om jag vill kan jag ta ut amatörtränarlicens.
Just nu har jag galoppen bara som hobby och hoppas jag kan fortsätta ha det så!
 
Sv: Vilka är ni?

Okej :) kul att ni svarar! Är det nån här som rider/har ridit åt Björling??
 
Sv: Vilka är ni?

åhh gjorde du?? Vilken red du?? Känner du Leo??
 
Sv: Vilka är ni?

Heter också Malin, rider galopphästar på helger och lov hos en mindre tränare här i Hörby. Eller rider egentligen för det mesta bara en men det händer att jag rider någon av dom andra med.. ;)
Har bara ridit inne på jägers tre gånger :bump: (förra lovet..) men rider på galoppbanan här hemma, på fälten, ridhuset osv..
 
Sv: Vilka är ni?

jaha okej, hörby??
jag ska flytta till hbg i höst... vem rider du hos?
 
Sv: Vilka är ni?

Åhh, han e verkligen underbar, de e min mammas favorit! haha
men han är väl ridhäst nu?? jag tyckte mamma å pappa sa att claes hade sagt det...
 
Sv: Vilka är ni?

haha ja hörby, liten skithåla mitt i skåne.. :p ;)

Rider hos Tommy Ahlbeck, eller ja d e så att dom har ridskola oxå och eftersom vi är där ute och hjälper till med typ allt mellan himmel och jord så får vi rida och sånt som tack för hjälpen.. Men blir ju även att dom lätta av oss blir dödspiloter när unghästarna ska ridas in och så.. Är två stycken som har haft det som praktikplats på gymnsiet och som nu har tagit ut amatörlicens..

Ok hbg d ligger typ en timme från hörby..
 
Sv: Vilka är ni?

ja, han blev skadad i sitt sista löp så han är hos nån ridhästmänniska nu.
Han var faktisk ganska vidrig att rida i början för han hade ju stått på box så länge efter sin operation men han var alltid en ängel i stallet!
 
Sv: Vilka är ni?

Jennie Österberg heter jag, rider ut åt bellander på angarn typ 4ggr i veckan o så har ja amatörlicens och rider löp ganska aktivt, har bara vart i "galoppvärlden" i ettår.
 
Sv: Vilka är ni?

Lotta heter jag, lastgammal här inne antar jag (31) :cry: . har två barn och rider för skojs skull och har ridit på Täby till och från sen jag var 12 år! Har varit hos en hel del tränare men är nu ibland hos Kahn och några dar i veckan rider jag hos Bexells på Angarn.
Har bara ridit 4 löp, det är ju jättesvårt att få ritter när det finns så många amatörryttare.
När jag inte rider så pluggar jag, hade tänkt bli lärare när jag blir stor! :devil:

Ha dé
 
Sv: Vilka är ni?

det är alltid skönt att höra att man inte är äldst!! :rofl:
Brukar alltid känna mig så när man är här inne.... :cry:
 
Sv: Vilka är ni?

Heter du Ann-charlotte? va de inte du som red Noblesse Oblige en gång?
 
Sv: Vilka är ni?

Hej Jenny!
Jo det är jag, det gick ju inte så bra den gången för tyvärr blev vi ju påridna. Skönt att det inte var något allvarligare och att hon blev bra igen.
Det är verkligen roligt att det går bra för dig!

//Lotta
 
Sv: Vilka är ni?

aa, men hon va ju ganska sen också de e ju bara nu på sista tiden hon har börjat springa. tack =) de flyter på Nadja är ju väldigt generös med ritterna och hennes hästar är ju perfekta för amatörlöp.
 

Liknande trådar

Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: linlar1
·
Ridning Vi får dotterns D-ponny på söndag, arabiskt fullblod, 17 år gammal. Han är fd tävlingsponny men är just nu inte i kondition...
2
Svar
20
· Visningar
1 911
Utrustning Hej! Jag har en ponny som är riktigt känslig i munnen, och blir väldigt stressad när man tar i tygeln för mycket. De tidigare ägarna red...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 887
Senast: Bri
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 686
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Födda 2022
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp