Vilka blir sponsrade? *spinoff på blå/gult"

break_a_leg

Trådstartare
Hur många av er är det som blir sponsrade och i så fall med vad? Hur har ni hittat era sponsorer, eller har dom hittat er?

Sv: Vilka blir sponsrade? *spinoff på blå/gult"

Ehrm.. Pappa hittade en fattig liten unge i sitt rum som knappt hade en hovkrats, och på den vägen är det...

:angel: Nej jag är inte sponsrad :D

blev lite sponsrad inann av den lokala hästaffären fick rabbat ngt täcke osv

Var nog mycket för att jag alltid handlat det mesta där..

har haft enn långt tävlingsuppehåll, men hade tidigare sponsorer.
det var allt mellan himmel och jord.

Produkter, rabatter, pengar osv.

_Runaway_ skrev:
Ehrm.. Pappa hittade en fattig liten unge i sitt rum som knappt hade en hovkrats, och på den vägen är det...

:angel: Nej jag är inte sponsrad :D

Jag är på samma väg som du :angel:

sponsrad?Jo det skulle man kunna säga;) Nä..mor och far samt mor och farföräldrar brukar skicka ut mig lite pengar ibland;)

Jag blir sponsrad av pappa, samt att jag får in hästar från ett travföretag som jag rider in. Dom kommer med en säck kraftfoder när dom tror att gamla säcken är slut, typ.. Så jah har väl sponsor häst, kan man väl säga... ;)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 437
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
227
Senast: Fibusen
·
Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
914
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka