Vilka blommor?

Blyger

Trådstartare
Är i stort behov av lite tips på blommor :)

Jag planerar att så blommor bakom vår parkering. Det är söderläge, ingen skugga men ett gäng björkar i ryggen.

Jorden är lera i botten men sen toppad med hästskit.

Har haft massa funderingar och storslagna planer men tiden kommer nog räcka till att kasta ut ett gäng frön och typ vattna.

Någon med tips? :D
 
Ringblommor, rosenskära, blåklint, kanske några solrosfrön. Finns fler, helt enkelt blommor som passar för direktsådd
Tack, ska skriva upp dem!
Jag blir alltid så avskräckt när jag försöker läsa på ordentligt för då verkar allt så svårt :o
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 215
Senast: machafuko
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok För ganska exakt två år sen så började jag på mitt nuvarande jobb. Att jag fick det jobbet var en enorm lättnad. Tidigare hade jag...
Svar
0
· Visningar
377
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Tänkte berätta hur det går med vår nya hund. Vi fick en 4-årig amrishane som omplacering för ca 6 veckor sedan. Den tragiska...
Svar
8
· Visningar
2 091
Senast: mandalaki
·
Hundhälsa Min syster gav mig en förfrågan idag. Jag har länge vetat att hennes situation är ohållbar och idag tog hon faktiskt steget och beslöt...
2
Svar
38
· Visningar
4 542
Senast: Taxilock
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp