Bukefalos 28 år!

vilka boots?

vild_vittra

Trådstartare
Jag funderar på att köpa ett par "barfota" boots till min 3-åring. Han funkar bra barfota, utom en till två gånger i veckan då jag rider ut på en stenig/ grovgrusig skogsväg. Då ömmar han fram, så jag tänkte införskaffa ett par boots till han. (ska användas ca 1-3h/veckan) Jag har tittat på cavallos och easy bootsen. Men vet ej vilka som är bäst.
Vilka boots använder ni? Hur länge håller dom? Lätta att sätta på? Minst risk för skav? Bra passform? Kan man brodda dem? Håller dom sämre när man gjort brodd hål i dem? Är helt nybörjare på boots så det är många frågor...
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har velat fram och tillbaka en tid gällande att hålla vår ponny barfota. Vi tog av skorna bak för en tid sedan och har jag nog...
Svar
8
· Visningar
678
Utrustning Jag undrar om någon här kan förslå ett par barfota boots till min nya häst som normalt går barfota utan problem. Men på vissa...
Svar
4
· Visningar
484
Senast: skiesabove
·
Hästvård Tyvärr så har min häst haft mer problem än han varit bra den sista tiden. Mina tankar har börjat snurra om att är det verkligen rätt att...
Svar
10
· Visningar
1 890
Senast: Zevzan
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 017
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp