Vilka följer ni på youtube?

Det enda jag slaviskt tittar på på youtube är Good Mythical Morning (Rhett and Link) Egentligen en talkshow med riktigt korta avsnitt och en del musik ....och Horrible Reviews - fantastisk snubbe som pratar film. Särskilt skräckfilm!
Resten blir lite hipp som happ även bland prenumerationerna, fast jag gillar Binging with babish också. Blir lite extra glad när han laddar upp. :D Han skapar mat från film och serier.
 
Senast ändrad:
MBARI, Monteray Bay Aquarium Research Institute. :D De lägger upp klipp på fina och märkliga fiskar och andra djur som de hittat, djuphavsfiskar och bläckfiskar och ibland filmer om deras speciella ubåtar och så.
 
Och True Facts! Jättejätterolig!
Edit: användaren heter zefrank1, kom på att en kanske får en herrans massa träffar på "true facts"..
 
Vilken typ av innehåll gillar du?

Jag kollar mycket på gameplay och följer Jacksepticeye, gillar humorn och tittar på alla hans videos. Cryaotic är en annan favorit inom samma genre.

Good Mythical Morning följer jag också, tittar inte på allt men de gör en hel del väldigt kul grejer. Deras ”will it..”-serie är alltid hysteriskt kul!

FBE är också bra, de gör mycket react-videos med allt ifrån Kids react till youtubers react och elders react.

För smink tittar jag oftast på Linda Hallberg, inte för att jag någonsin gör hennes sminkningar men hon är grym och gör bra videos.

Mina go-to kanaler när det gäller matlagning är Donal Skehan, Food Busker, Food Wishes, Dumpling Sisters och, såklart, Jamie Oliver! Kollar mycket matkanaler eftersom det gör mig glad, älskar folk som brinner för sin mat.
 
Wintergatan, älskar att följa vägen till Marble Machine X, här är videon på den första Marble Machine:
Älskar att följa resan till hur han bygger den uppgraderade versionen.

Andra kanaler jag följer är How it should hav ended, honest trailers, cinemasins, Bob Ross, Draw with Jazza, The Graham Norton Show, Trucker Dashcam / Sweden och Moderskeppet.
 
Philip deFranco, Northenlion, GMM, Top5s, Cinemassacre, Shane Dawson, FBE, Pentatonix, threadbanger, theOdd1sout, jackfilms. Sen självklart massa udda småtittar.
 
Jag tittar inte så mycket på YT just nu pga tidsbrist men Helen Torsgården är annars en favorit. Hon vloggar mest numera, blir som när man läste personliga bloggar förr men roligare material :)
 
Ett tag tittade vi ofta på Matkoma. Ganska underhållande. Men visst är det tramsigt, så det får vara en dag man är på det humöret.
 
Följer tre st:
WoodenPotatoes - gaming, ffa Guild Wars (1 och 2)
Nailogical - naglar och smink, med massor av humor
Safiya Nygaard - typ smink och kläder men med underbar humor och inställning. Mer underhållning än 'fakta'.
 
Bara 2-3 stycken?! Tror jag är uppe i att följa 70-80 kanaler just nu ^^ Självfallet ser jag inte på allt, men jag har å andra sidan ingen TV så min laptop står för all form av underhållning.
 
Bara 2-3 stycken?! Tror jag är uppe i att följa 70-80 kanaler just nu ^^ Självfallet ser jag inte på allt, men jag har å andra sidan ingen TV så min laptop står för all form av underhållning.

Jag följer ca 100 kanaler :p Men precis som du har jag ingen tv.

Jag följer väldigt blandade kanaler så svårt att tipsa, vilken som är "bäst" beror på humör och vad jag är sugen på att se osv. Men Shane är alltid min favorit!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ På Youtube finns det nu en serie "7 vs wild" på tyska. Men det är en stor succé i Tyskland. Jag följer den och tycker att det är kul...
Svar
1
· Visningar
215
Senast: bettysmatte
·
Fritid Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
565
Senast: TinyWiny
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Hmmm....Hur ställer ni er till det? Big no-no?Tänker då enskilt, inte på grupp- AW eller dyl.Blev lite småobekväm då min chef undrade om...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 451
Senast: farin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Boräntorna
  • Sminktråden
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp