Vilka glasögon ska jag välja?

strawberrysylt

Trådstartare
Som alltid när jag inte kan bestämma mig rådfråga jag er 😊

Jag ska köpa glasögon. Nummer 1 ska jag ha, dem har jag nu och trivs i, fast behöver öka styrkan.
Men vilket par ska jag ta utöver dem? Nummer 2 eller 3?

Färgen på nummer 2 har jag haft liknande förr och trivs i, men tänkte lite omväxling vore kanske kul, dvs välja nr 3?
Eller kommer de kännas för mörka, tro?

Jag är blond (sen idag! Hej igen blond 😍) och har väl mestadels ljusa kläder, men tycker om marinblått också... har blå ögon.

Det är de här färgerna som finns på den modell av båge jag vill ha.

:)
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20210722-170548_Gallery.jpg
    Screenshot_20210722-170548_Gallery.jpg
    76,2 KB · Visningar: 123
Som glasögonnörd tycker jag att du ska våga våga dig på fräcka glasögon. Modell och färg är omöjligt att svara på om dom passar din ansiktsform eller ej. Jag har lagt undan ett par chockrosa titanbågar som jag ska prova igen efter semestern.
 
Som glasögonnörd tycker jag att du ska våga våga dig på fräcka glasögon. Modell och färg är omöjligt att svara på om dom passar din ansiktsform eller ej. Jag har lagt undan ett par chockrosa titanbågar som jag ska prova igen efter semestern.

Haha, jo det är det jag gjort nu sen i typ... okt/nov. Köpte en helt annan modell, större, knallrosa... och visst, jag har gillat dom, men länge haft en känsla av nja... (min ansiktsform har förändrats) och känner att de inte passar min ansiktsform, fast de är coola och fina.

Så därför går jag tillbaka till "min" modell, så den behöver jag inte smakråd om. Bara färgen.... 😊 Förstår det är svårt, men någon kanske kan komma med input :).
 
Som alltid när jag inte kan bestämma mig rådfråga jag er 😊

Jag ska köpa glasögon. Nummer 1 ska jag ha, dem har jag nu och trivs i, fast behöver öka styrkan.
Men vilket par ska jag ta utöver dem? Nummer 2 eller 3?

Färgen på nummer 2 har jag haft liknande förr och trivs i, men tänkte lite omväxling vore kanske kul, dvs välja nr 3?
Eller kommer de kännas för mörka, tro?

Jag är blond (sen idag! Hej igen blond 😍) och har väl mestadels ljusa kläder, men tycker om marinblått också... har blå ögon.

Det är de här färgerna som finns på den modell av båge jag vill ha.

:)
uta att veta hur de ser ut på dig tycker jag nr 3.
 
Vi har nog totalt olika stil (jag är inte alls färgglad) men jag röstar på nr 2 :D

😊 tack för din röst
Gillar både 2 och 3. Men vill ändå rösta på 3 för att de var mest olika nr 1 i färgen, och ska du ändå ha två olika är det ju kul att de är lite mer olika färger 😊

Jomen precis! I vanliga fall hade jag gått till butiken och provat, men nu vill jag inte det.
Men just nu lutar det åt nummer tre, för lite omväxling som du säger.
Jag tror den här modellen glasögon skulle passa :)

images

Den där modellen passar jag inte i. Men tack ändå :).
Modellen vet jag redan vilken jag trivs i 😊. Skönt det iaf.
 
Då röstar jag på numer 3, blå färg och blont hår är snyggt ihop :)

😊 Ja, det lutar åt de blå!
Det värsta som kan hända är väl att jag har dem bara som reserv... det är 2för1 så får dem på köpet 👍.
Borde bestämma mig... använder mina gamla nu med lite för svag styrka, inte bra...
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 952
Skola & Jobb Jag behöver hjälp att tänka, står vid ett vägskäl och vet inte var jag ska ta vägen. Jag sökte för en tid sedan två tjänster, både är...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: Monkie
·
Hemmet I mars ska jag flytta från ma hoodz i förorten in till en lite större etta mitt i smeten inne i stan. Eller i alla fall närmare smeten...
2
Svar
31
· Visningar
13 239
Senast: Stereo
·
Skola & Jobb Jag sitter i en situation som jag tror att ganska många tycker är lite "lyxig", jag tycker det känns total pannkaka! Lite snabb...
2
Svar
24
· Visningar
2 696
Senast: moster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp